Bilder på medlemmar

Hallau brewden, sewgen på en fika?
Eller kanske en bit golonka eller en tallrik flaki på nån vägkrog i närheten?

hahaha du valde det värsta av det äckligaste! :D :D om du aldrig vill träffa en tjej igen så bjud henne på det!!

Jag ser inget rasistiskt i det. Kanske är du överkänslig - vad vet jag ? Paradoxalt nog tycks det vara Svenskar som lider av rasistnoja och är så fixerade och uptight, mer än vi som är första generationens invandrare. Skulle någon kalla mig för Ivan Suput eller Sandryssen, Vodka Tankern skulle jag bara skratta gott.

Det är sorgligt det här...Svensken står med mössan i hand och bugar sig i sitt eget land och får ursäkta sig för att någon kan alltid hitta något rasistiskt i allt. Tom substantiv som "negerboll" har förbjudits och glass som "nogger" har diskuterats....shit vad ni är förtryckta och körda och det mest tragiska är att det är ni själva som trycker ner varandra...:dummer

För mig personligen betyder neger (negro från latin) svart. Inget fel, inget rasistiskt. Kan använda uttryck som neger till vänner och nära och kära. Men jag förstår också att många kan ta illa vid sig så skulle aldrig använda ordet in public för att beskriva någon eller tilltala någon.

Men kom ihåg, du ska vara stolt för att du är Svensk, förutom om du är svensk :död
Älskar den mentaliteten, gogo Mona Sahlin :rolleyes:

ImageUploadedByTapatalk1346472222.342679.jpg
Nummerplåten på min indiska sporthoj hetsade folkgrupp nåt grovt! Vart vi än åkte hetsade den folkgrupp.
Muslimer, sikher, hinduer och jainister blev så sjukt kränkta att dom slängde sig in på sporthoj.com och bad om att få mitt konto utplånat för evig tid :D

Vita kränkta män... ja det är inte lätt att leva i dagens samhälle när man inte ens kan få sparka på folk som redan ligger.

Tänkte bjussa på en bild för att inte bli helt OT men den här datorn är helt tom ...nåväl jag ser ut ungerfär som avataren :crash

Man skall icke sparka på de som ligger, ety man kan halka i blodet.
Denna tråd skulle vara meningslös om alla gjorde som du, jag och slowroller.

hittade en hyffsat färsk bild .... redigerade bort dom oviktiga som kanske inte vill bli förknippade med SH :brinnerup

2vajrj7.jpg

(hoppas ingen tar illa upp att vi gör "djävulstecken" )

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...