Bulten 120718

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Fick för mig att plåta lite idag. ska väl egentligen inte skylla på nåt. jag e helt enkelt kass. D är över. men men här är iaf vad jag fick över efter rensning.

Myten själv
IMG_9738.jpg


Eisbaer på ny hoj
IMG_9867.jpg


Maud suckar för hon ligger bakom typ 15cyklister
IMG_9891.jpg


Randomsnubbe
IMG_9938.jpg



resten hittar ni här
 
Last edited:
jag har fler bilder men har inte tryckt ut alla till ett galleri ännu.
 
Bra fokus dock. Och du stod rätt placerad tycker jag.
Jag är randomsnubben. De första bilderna på mig på flera år.
Du har inga fler som är ok kvalitet?
 
Du har ingen fet bild på mej när jag spelar medelsvår suduku bakom en röd satans lastbil? :D
 
Du har ingen fet bild på mej när jag spelar medelsvår suduku bakom en röd satans lastbil? :D

Andy: så tidigt var jag inte ute :D

p.s länk till övriga finns numer i första inlägget.

OOps såg nu att LR inte är klar med exportering därav avsaknaden av bilder....
 
Last edited:
Är bara 2 bilder som visas på min dator när jag gick in på din länk.. dom andra är "kryssade" är det min dator som felar?


Såg att det inte var helt klart :P
 
Last edited:
nein. felet är mitt... LightRoom var inte klar när jag FTP'ade upp dem.
 
nu är ALLA bilder uppe. finns du/ni inte där kan jag inte hjälpa er.

Vänta istället tills de andra, 08'a, Bromsok osv lägger upp sina bilder. Större chans att ni finns med på deras ;)
 
Last edited:
Mina bilder är på plats nu .. :)
 

Bifogat

  • BAG_1248.JPG
    BAG_1248.JPG
    81.7 KB · Visningar: 85
  • BAG_1280.JPG
    BAG_1280.JPG
    105.8 KB · Visningar: 79
  • BAG_1256.JPG
    BAG_1256.JPG
    78.7 KB · Visningar: 82
  • BAG_1693.JPG
    BAG_1693.JPG
    84.1 KB · Visningar: 71
Hehe, härligt 08:an! men jag vet inte vad det är med dina gluggar, jag ser tjock ut... :banana
 
Last edited:
Tack pojkar! Underbart att bli förevigad när man blir förnedrad av Conny som lånat Pelles 400a.

Kul att ha dig tillbaka på bulten Micke!
Och kul att ha min homeboy Daddddy tillbaka som sidekick! :krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top