Vad fick dig att le idag?

Jobbig jävla dag. Men så fort det blev några kurviga vägar mådde jag genast toppen :)

Minen på tjejen, som fått fel på sin hoj, när jag stannade bredvid henne och bad henne hoppa in i bilen så jag kunde skjutsa henne istället för att hon i full hojmundering skulle knata..
:D

Minen på tjejen, som fått fel på sin hoj, när jag stannade bredvid henne och bad henne hoppa in i bilen så jag kunde skjutsa henne istället för att hon i full hojmundering skulle knata..
:D

Bra där, mera goda gärningar åt folket! :tummenupp

Det får mig att le lite faktiskt, att folk är hjälpsamma utan baktankar (dom få som nu är det). :)

Åka hoj i solen, skitskojj! :yoparty:tummenupp
Gick föraskat bra länge, men tyvärr vid inbromsningen vid stan märker jag att bakbromsen inte tar, sen skjuter tempmätaren i höjden, när jag stannar ser jag att bakhjulet är täckt av glykol. :huvet

Hahahaha.. Hon var ju snygg iofs så.. ;)
Men nu är jag inte riktigt svängd åt det hållet.. :tungan

Varför stannade ingen (gärna söt tjejj) och hjälpte mig när jag hadde problem då? :va :gnissla

Att vuxna kan bete sig som barnungar, att jag leker hantverkare utan att kunna ämnet och därför misslyckas, att kopplingen på hojen verkar ha läckage +att den drar mer soppa (motorn, inte kopplingen) än en jumbojet.

Jag ler därför att, hur motigt det än kan kännas med små- och stora saker i livet, så tar det iaf en dag slut. Gött!:yoparty

Tur att Aftonbladet har stenkoll.

gofh.jpg

För att jag sitter ensam i min lägenhet (flyttade för två dagar sedan), dricker god whisky (tioårig Glenmorangie) och får snart besök av en kompis.. :D

Vår lilla Facebookgrupp har växt från en liten grupp till att idag ha över 50 motorcyklister som alla bor inom 5 mils radie.
Inte svårt att få någon att åka hoj med nu :banana

Vad heter gruppen och var finns ni till?
Jag och min brorsa driver också en FB-grupp som heter "Sommarkörning på motorcykel" idag runt 220 medlemmar. Med dom flesta medlemmar i Skåne.

Sök på FB och ni skall finna ;-)

Vad heter gruppen och var finns ni till?
Jag och min brorsa driver också en FB-grupp som heter "Sommarkörning på motorcykel" idag runt 220 medlemmar. Med dom flesta medlemmar i Skåne.

Sök på FB och ni skall finna ;-)

Vi finns i Bohuslän :)

Får du oxå tjata på henne om att visa lite respekt för skylthastighet? Det gör min handledare. :D Han är rädd om sitt eget körtkort. :yoparty

Edit: Han anser att ska han förlora kortet för fortkörning, så ska det åtminnstone vara hans egen! Dessutom så blir det lite besvärligt om INGEN i familjen har körkort. :huvet :lol :lol

Tjata kanske är att ta i. Men det har påpekats och respekteras. Han har rätt, torska lappen klarar jag av alldeles själv!

Nyheter
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort