Bankörning & RR

nån som vet vart falkenbergsrings kvällskörningskalender gömmer sig.. hittar inte den på FMKs hemsidan... ??
 
nån som vet vart falkenbergsrings kvällskörningskalender gömmer sig.. hittar inte den på FMKs hemsidan... ??

Hittar den inte heller nu. Låg under "nyheter" innan, men den kommer nog upp snart. (Tydligen en ändring på onsdag så kanske därför den är borta och under bearbetning)
 
nån som vet vart falkenbergsrings kvällskörningskalender gömmer sig.. hittar inte den på FMKs hemsidan... ??

Världens sämsta hemsida?? Det låg under nyheter tidigare (logiskt) men verkar nu vara borttaget som sagt. Du får nog telegrafera dem tisdagar udda veckor mellan halvtolv och elva.
 
Världens sämsta hemsida?? Det låg under nyheter tidigare (logiskt) men verkar nu vara borttaget som sagt. Du får nog telegrafera dem tisdagar udda veckor mellan halvtolv och elva.

Lite långsam va... ;)

Sidan är inte jättefin, men de svarar alltid på telefon fram till lunch i alla fall :tummenupp
 
Provar att lägga in det här också..

Är det någon här från Gbg som tänkt åka upp till Gelleråsen och köra den 16-17 juli med Atac Racing? I så fall..samåkning frågas? :)

/ José
 
För en som inte vet ett skit om detta med bankörning men är förbannat sugen..
Hur, var och när och närmst gbg?
 
För en som inte vet ett skit om detta med bankörning men är förbannat sugen..
Hur, var och när och närmst gbg?

Falkenberg e väl närmast, http://www.falkenbergsmotorklubb.se/upload/fil_201206250815062012_testkorning.pdf dyk upp på ett datum med MC-gat körning (helst i god tid), betala i kassan, kör.

annars finns ju anderstorp (kolla på fivers hemsida efter deras kvällskörningar) och kinnekulle inom rimligt avstång också.

du kan även kika här http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?60-Bandagar+/+Kurser-forum och här http://www.sporthoj.com/forum/calendar.php
 
Falkenberg e väl närmast, http://www.falkenbergsmotorklubb.se/upload/fil_201206250815062012_testkorning.pdf dyk upp på ett datum med MC-gat körning (helst i god tid), betala i kassan, kör.

annars finns ju anderstorp (kolla på fivers hemsida efter deras kvällskörningar) och kinnekulle inom rimligt avstång också.

du kan även kika här http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?60-Bandagar+/+Kurser-forum och här http://www.sporthoj.com/forum/calendar.php


Falkenberg nästa onsdag e ju helt klart Deal på!
Så vad kommer jag behöva ha med mig?
Måste ja vara medlem i SMC eller nått sånt?
Slipon är inte att rekommendera förstår ja?
Vad kostar det?

Jag är som sagt helt grön på detta så all info är nice!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top