Bankörning & RR

regenius

....fittipaldi
Gick med
6 Jul 2011
Ort
Mellan Kungsbacka och Varberg
Hoj
-02 CBR1100XX Trast
Hittade inget bra ställe att gratis lägga upp 360 bilder högupplöst, så det blev en kompromiss men du kan kolla på kontaktkartan som jag kan maila. Finns du med där och tycker att bilden är ok så kan jag maila dig en högupplöst bild.

Sky Drive de e grejer de! Kolla på alla bilderna (osorterade) här http://sdrv.ms/M9EUvs
Tack Pacman och Rasorblade!
 
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Hittade inget bra ställe att gratis lägga upp 360 bilder högupplöst, så det blev en kompromiss men du kan kolla på kontaktkartan som jag kan maila. Finns du med där och tycker att bilden är ok så kan jag maila dig en högupplöst bild.
Har du gmailkonto kan man lägga dem på google.
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Hittade inget bra ställe att gratis lägga upp 360 bilder högupplöst, så det blev en kompromiss men du kan kolla på kontaktkartan som jag kan maila. Finns du med där och tycker att bilden är ok så kan jag maila dig en högupplöst bild.

Google Drive kanske? Där får man väl 5 gig eller så tror jag. Är för övrigt intresserad av bilder från licensgruppen.
 

anatoli

carte blanche
Gick med
5 Oct 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Blade-09
Glad i hågen fick man sista platsen bland gatgrupperna idag :banana men helv-te vad det vurpades på Falkenberg idag då :näsblod

Vid ett av tillfällena låg jag precis bakom och då såg det ut så här...


Någon som hört hur det gick för dom inblandade i seriekrocken, och vad var det som hände? Såg att de lämnade över en person på bår till vanliga ambulansen när vi åkte därifrån..
 

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
Hej!
En liten undran.........vet någon om det finns och i så fall vilka tillfälle man kan vara med där bak på, på banan?:yoparty
 

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
Hej!
En liten undran.........vet någon om det finns och i så fall vilka tillfälle man kan vara med där bak på, på banan?:yoparty
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Hej!
En liten undran.........vet någon om det finns och i så fall vilka tillfälle man kan vara med där bak på, på banan?:yoparty

Om du syftar på "samt bakpå Blade 1000 -08 " så bör, om jag inte tar fel, personen ifråga ha en del erfarenhet och aningen bekant eller i åtminstone känd hos bandagsarrangören för att dom skall tillåta det.

Annars har dom flesta arrangörer instruktörer som du kan åka bakpå, SMC är inga problem att åka bakpå hos.
 

diva77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Skogen
Hoj
ER-6n 11 samt bakpå BMW....lyxiga biatch
Om du syftar på "samt bakpå Blade 1000 -08 " så bör, om jag inte tar fel, personen ifråga ha en del erfarenhet och aningen bekant eller i åtminstone känd hos bandagsarrangören för att dom skall tillåta det.

Annars har dom flesta arrangörer instruktörer som du kan åka bakpå, SMC är inga problem att åka bakpå hos.

Hej.
Tack för snabba svaret.
Det är precis det jag menar med att åka bakpå kompisens hoj på bana. Alltså inget märkvärdigt dock bara få känna på det istället för kryssa i trafiken. :D
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Ska någon till Gotland veckan efter midsommar och köra med Inte bara fest?

Jag och några polare ska dit, men vi vill gärna bli flera i huset vi har hyrt. Huset ligger på ett bra ställe 10-15 min från banan, kostar runt 1000 kr/pers för hela veckan.
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
17-18/6 Gelleråsen med AP, några från stan som skall upp? Jag och en till åker upp på söndagen.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top