Risbrännaren
Ny medlem
Måste vara något fel på mig. Grejar inte det där med att hålla laglig hastighet.. Utan att klanka på de som kör lagligt överhuvudtaget - men hur fasen fördriver ni tiden?? JAG upplever 50 km/h som man står still, 70/80 km/h då paddlar jag nästan med benen för att komma upp i styrfart. 100 km/h är vad JAG känner vad andra förmodligen upplever på en 30 väg. Kollar att man fått med sig allt i packväskor mm.
Måste ju vara något fel när man ej känner av fart? Men ta en kurva i skyltad 70 är ju bara så trist. Pressa i 160 känns ju bara så mer normalt. Håller jag på att bli helt galen eller? Dubblerar allt vad skyltar visar nu för tiden och skiter i hastighetsmätaren utan kör på varven.
Är det nu det är dags för att köra banhoj?? När man förlorat respekten för gatan??
Måste ju vara något fel när man ej känner av fart? Men ta en kurva i skyltad 70 är ju bara så trist. Pressa i 160 känns ju bara så mer normalt. Håller jag på att bli helt galen eller? Dubblerar allt vad skyltar visar nu för tiden och skiter i hastighetsmätaren utan kör på varven.
Är det nu det är dags för att köra banhoj?? När man förlorat respekten för gatan??

i våran räserkebab