Sviestad Trafikövningar

Såg ett par kameror runt om banan idag, kan det vara någon här på SH tro?:rock

Nytt datum har tillkommit nu. Vi inleder midsommarfirandet med en heldagskörning den 21/6 kl. 08:30 -16:00. :banana:banana:banana
Välkomna!

Såg just det :)
Jag tänkte dyka upp bara vädret verkar ok, eftersom jag måste ta hojen fram och tillbaka med denna gången...

Orginal som krav även för heldag ?

Är det tufft att få en plats ...? kan va tufft nog att få ledigt från jobbet ....

Såg just det :)
Jag tänkte dyka upp bara vädret verkar ok, eftersom jag måste ta hojen fram och tillbaka med denna gången...

Ses den 21 grabbar! (och tjejor) IQ, du åker på MCn till linköping alltså? Tror jag åker upp kvällen innan om du inte har släpet!

Så är det dags för några trevliga varv på Sviestad igen :-)

Vi kör på torsdagkväll i, enligt prognosen, helt underbart väder.

Välkomna :-)

Cafét kommer hålla öppet imorgon kväll så man kan fylla på energidepåerna under kvällens lopp. Gör det enklare att hålla koncentrationen på topp hela kvällen.

Hur pass stor risk är det att bli utan om man stressar ned från jobbet och ramlar in straxt innan det drar igång?

Har lite svårt att smita överdrivet tidigt, men suget finns...

Tyvärr omöjligt att säga. Hittills i år har vi inte haft fullt men det brukar vara fullt någon gång per år.

Detta är nackdelen med dropp in, fördelen är att man kan välja precis innan om man känner för att åka eller inte.

Men eftersom det är lovat fint väder och det är trevligt med en kvällskörning på Sviestad föreslår jag att du chans hälsar på oss :-)

Välkomna

Hej, jag ville bara lägga in ett stort tack till alla som hjälpte mig när jag idag avslutade kvällen med en praktfull highsider efter S:et. Och förlåt till er som missade ert sista pass på grund av detta...

/Linus

Hej, jag ville bara lägga in ett stort tack till alla som hjälpte mig när jag idag avslutade kvällen med en praktfull highsider efter S:et. Och förlåt till er som missade ert sista pass på grund av detta...

/Linus

Huvudsaken är att du verkar ha klarat dig skapligt! Hojen såg däremot inte så kul ut... :-(

/BosseB

Ett stort tack till alla vardagshjältar inom LMS som ser till att vi får köra och ha skoj under ordnade former.
Det är guld värt för en trött småbarnsfar att komma upp och gasa av sig lite.

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen