supersteel
supersteel
Hej jag har en fireblade som jag ev tänkt att göra till en ren banhoj. Jag har väl kört ca 15 bandagar hittills. Kommer jag att märka någon skillnad om jag monterar Öhlinare på hojen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antar vi pratar om bak. Där brukar de ge mer också.
Sämst beslut ävvär!!När känner du att det släpper bak, och när på passen är det? När jag fortfarande körde på gatdäck (Michelin PP) så var det ok fäste första varven, mitten av passet kanon och andra 1/3 var det mest bara snorhalt när dom hade blivit för varma, och det var med min 750, jag kan tänka mig vad en blade kan ställa till med där.Frågan från början var egentligen tänkt som en allmän fråga ang skillnaden. Jag har inte tänkt att bli någon Rossi men ändå vill man flytta gränserna om jag nu ska bli lite mera seriös ang bankörning. Jag kör på sportec M5 röd grupp bladen är inställd för mig av en som kan dock bara fram. kommer dock ej ihåg vad firman hette det var på en bandag. Mina bakhjulssläpp känns kontrollerade i detta läget. Det kanske också blir en annan femma när man börjar köra på slicks.
Nu måste jag bara få veta: hur tänker du nu? Varför ger de mer bak?
OnT: ställ hänget och se om du kan göra en schysst grundinställning, det är, som Hoztic säger, trots all inte kattskit som sitter på, särskilt inte på en såpass ny hoj.
Mer bang for the buck. Billigare att byta komplett bak än fram.
Bak original är många ggr sämre och framförallt svårare att byta delar i.
Har du en annan åsikt? Hur tänker du då?
man kan ju åtminstone börja med att byta fjädrar och olja i gaffelbenen och anpassa efter ens vikt och hur man kör innan man byter ut hela gaffeln.![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!