Fan va roligt med en tråd om snygga klockor här på SH
Tycker det är väldigt roligt med klockor och började redan när jag fick min första klocka av pappsen vid ca 10 års ålder.
Fick då nån Nike historia som hängde med länge.
Efter att gubben fick för sig att byta sin egna klocka så "ärvde" jag hans trogna Certina Cascadeur som var min första lite finare klocka!
Den klockan används idag fortfarande som arbetsklocka och köptes hos lokala urmakaren nån gång tidigt -90 tal!
Och har sedan dess behövts lämnas in 2 ggr, vilket har varit för fuktskada en gång samt krossat glas nu senast.
Helt sjuk hållbarhet men armbandet byttes för 4-5 år sen till ett Omega istället.
Hittade bara bild på klockan nu när glaset var krossat dock.
Hade länge dregglat över en TAG Heuer och sprang ofta runt på klockmäster och klämde och pillade på just LINK.
Men eftersom åren gick och jag inte fick köpt någon trodde jag det var i princip omöjligt att få tag i en CT-1111 BAO550..
Men efter lite kikande på blocket dök en sådan upp och även om det inte var en Jason Bourne Edition så slog jag till

Sen önskade sig flickan en Tissot PRS200 i julklapp, och självklart fick jag införskaffa en fin klocka till henne med då