Vad fick dig att le idag?

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Ort
Garaget / Landskrona
Hoj
Stor blågrön sak
Först att att jag fick fribiljett till Motormässan i Malmö idag av Chefen. :banana

Nu ikväll vart jag och pojkvännen så trötta efter maten att ett mindre matkrig utbröt, det är potatiskroketter i hela köket :rofl (man växer aldrig upp, utan man lär sig bara uppföra sig bland folk, eller hur var det :smasha )
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kom precis hem efter mitt livs första Body Pump- pass. Jösses vad slut jag är. Det här med uthållighet och koordination...:crash

Men bra träning är det!:tummenupp

Lördagen var bra. Vaknade bredvid en kvinna, därefter in med Kåtten på service(Motorcykeln alltså, inte den andra typen av kotte.) , tidig kväll bio för att sen avsluta på gymet. Gissar att jag sover gott om en stund.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Haft en skön födelsedagshelg med lite polare, en del hoj och så. Mycket skönt. Nu har jag semester i en vecka som sedan kröns med sweden rock cruise.
Det ska vara soligt och varmt, och hojen ska köras in. :D Perfekt!
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Ett nästan 3 år långt förhållande tog slut idag :( väldigt sorgligt men vi skiljdes som vänner och det känns som att detta öppnar många nya dörrar för saker som jag inte riktigt kunnat hänge mig åt innan så jag kommer på mig själv med att ändå le, det kan nog bli bra ändå det här :)
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Ett nästan 3 år långt förhållande tog slut idag :( väldigt sorgligt men vi skiljdes som vänner och det känns som att detta öppnar många nya dörrar för saker som jag inte riktigt kunnat hänge mig åt innan så jag kommer på mig själv med att ändå le, det kan nog bli bra ändå det här :)

Samma här fast 2 år.
Vet fan så mycket bättre vad jag letar efter nu faktiskt :) Lagom till solen och värmen kommer också så man har ju faktiskt annat att göra ;)
 

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Ort
Malmö
Hoj
MT-07 -16
Samma här fast 2 år.
Vet fan så mycket bättre vad jag letar efter nu faktiskt :) Lagom till solen och värmen kommer också så man har ju faktiskt annat att göra ;)

Det har du alldeles rätt i! :tummenupp

Tittade på skattebeskedet idag med, 11 000 i återbäring, sitter fint för en fattig student! :banana
 

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Ort
Manila, Philippines
Hoj
Vi får se.
Fick veta att min avskedsansökan inte skulle tas tillbaka, som jag önskade.
"-Vi har lyckats fylla din position"
Ganska jäkla effektiva för en gångs skull, med tanke på att jag lämnade in den förra måndagen, och ville ta tillbaka den på tisdagen. :banana

Nu slipper jag ha dom som hökar över axeln, och jag kan hitta nåt nytt.

Och jag mår grymt bra :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Turen på hojen nyss...
Det är ett par nypor mer krydda i den nya hojen än den gamla.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
jag skulle gissa på en hel näve...:banana

Haha, jaoh, och då håller jag mig ändå på ganska låga varv för tillfället pga att jag kör in den. >.< Egentligen var planen att köpa en sånhär fast begagnad så jag slapp köra in den... Men så fick jag ett så jävla bra pris att det bara inte gick att säga nej till en fabriksny hoj. >.< Men snart klar med inkörning iaf.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ha!! Jag slapp moms och tull på backspeglarna från US and A :banana

Om det nu inte dimper ned nåt i brevlådan senare men det brukar väl klistras på paketet då va :va
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Haha, jaoh, och då håller jag mig ändå på ganska låga varv för tillfället pga att jag kör in den. >.< Egentligen var planen att köpa en sånhär fast begagnad så jag slapp köra in den... Men så fick jag ett så jävla bra pris att det bara inte gick att säga nej till en fabriksny hoj. >.< Men snart klar med inkörning iaf.

Men skall man verkligen slököra när man kör in? Hade för mig att man skall dra fullgasrepor för att sätta ringarna.
 
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top