Pickup-besatt.

Hörni! Om man reggar om till C-kort, får man då behålla alla fina dispenser på ex. belysning?

Nu är jag mer än lovligt sugen på att slå till på en F-250 PowerStroke 7.3 :kär
 
Hörni! Om man reggar om till C-kort, får man då behålla alla fina dispenser på ex. belysning?

Nu är jag mer än lovligt sugen på att slå till på en F-250 PowerStroke 7.3 :kär

Regga inte om. Köp en C-reggad i stället. B-reggade går som smör i solsken och du gör bara en dålig affär på den. Finns ju ett par dina C-reggade som folk inte blir av med så slå till så kan du utnyttja bilen till fullo.
 
Regga inte om. Köp en C-reggad i stället. Finns ju ett par dina C-reggade som folk inte blir av med så slå till så kan du utnyttja bilen till fullo.

Finns en b-reggad på hall of long time på blocket som verkar vara svensksåld dessutom. Men c-reggade utan fantasipriser som 140+moms för ett 12år gammalt härk hittar jag inte. show me!! =)
 
Finns en b-reggad på hall of long time på blocket som verkar vara svensksåld dessutom. Men c-reggade utan fantasipriser som 140+moms för ett 12år gammalt härk hittar jag inte. show me!! =)

Dessa kan du lägga bud på:

http://www.blocket.se/varmland/Ford_F250_powerstroke_4X4_med_trailer_1996_34677269.htm?ca=11&w=3

http://www.blocket.se/alvsborg/Ford_f250_pickup_38035579.htm?ca=11&w=3&last=1

Båda har rätt motor (94-97). Allt som inte funkar eller är slitet på dem finns i överflöd på ebay till löjligt billiga pengar.
 
Har vart och provtjört en liten ford idag. Rätt maffig var den allt. Kul när man möter sopbilen i en kurva & undrar om inte han kan ta ut lite längre i väggrenen men sin mesiga lilla småbil. :hihi Satan vad stor den var på vägen. :) Rörd på sig helt ok för att va en stor kloss med.

Två små problem bara, hög krok när det är såndär monterad i kofångaren, och så drar den som satan åt höger. :gnissla Fast det är klart, den är ju amerikansk, skulle ju vara fruktansvärt om den gick dit man styrde... :hihi
 
Tänk att denna tråd fortfarande lever. GRYMT.

Vred igång SRT-10:an idag utan ljuddämpare. Låter som ett bombplan från andra världskriget

 
Teo, du som är Fård nörd. Jag har fått för mig att du förordar Ford när man ska höja en bit. Trots det så ser man mest chevor i filmerna "trucks gone wild". Är det så att när man väl höjer så högt så spelar det ingen roll? Det är med framaxeln, vad är egentligen skillnaden.

Löser jag bara parkeringen så blir det pickis igen, får inte ha den på "min" parkering och det är sjukt tajt på gatan utanför och orkar inte åka och hämta andra bilen någon stans.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top