Geggamoja
#13
Jag ska gå på den tänkte jag, men osäker på om det blir under dagtid på fredagen eller en sväng på lördagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, varför inte?.. =) Bara dra igång spisen, göra några goda mackor o koka te..
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar?![]()
![]()
Meeehh.....ta en roadtripp hit vettja, på vägen hit hinner du fundera på allt det praktiska, garage med helt ok utrymme finnsska renovera både kök o sovrum så är du snabb kan du få välja luckor o tapeter....
http://www.patvahjul.se/ Här har du så du vet vart du ska.![]()
jag blir upphämtad , vilken dag det nu blir , sen åker jag dit bilen stannar![]()
men tack iaf
Sant, vi är ju sjukt snygga, Swish o jag.. =)då kanske man ser ngt fint o vila ögonen på![]()
Jaha, nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att avsluta mitt medlemsskap i "Nunnornas förbund" en gång för alla, samt att inte döma alla killar för minsta lilla fel de gör och därmed dissa de. So, here I am, with open arms... Kommer ni och fikar?![]()
![]()
För er som inte fått ligga i singeltråden... Rad tre... billigt som satan, bara o shoppa hem några till helgen
View attachment 352166
ica hajen det borde ju säga allt![]()
är det du som är billig eller stackarn som sitter i kassan ?
För er som inte fått ligga i singeltråden... Rad tre... billigt som satan, bara o shoppa hem några till helgen
View attachment 352166
App app... jag jobbar inte på ICA och det var mer ett tips till er som kanske inte plockat upp nått vackert från singeltråden än. Sen är jag mer exklusiv än 55:- och betänk att det står engångsligg.. pysslar inte med sånt heller faktiskt.
Jag behöver garageplats till min gula så ja, den är bokad. =) Med fördelar.E det? Jaha det har jag missat.
Men inte mig emot.![]()
Katjiiing!!!Malmö är jag i varje dag så vi kan väl bestämma en dag för fika =)
Du låter som en kille med koll.. men det där med mamma o pappa kunde du ju ha skrivit på ett mer diskret sätt ha, ha!haha ja jag ska bara skicka iväg mamma och pappa för de är de som har spisen. De har bubbelkar med.Men en romantisk kväll är alltid trevlig
![]()
Du låter som en kille med koll.. men det där med mamma o pappa kunde du ju ha skrivit på ett mer diskret sätt ha, ha!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |