SH behöver moderatorer

Då kan vi varmt välkomna Jörgen Karlsson som moderator i Teknik-forumet! En jag tror och hoppas många kommer uppskatta som moderator! :)

Fortfarande kvar, är MC-relaterat och Filmer och bilder. Många har efterfrågat detta och det är ett svårt val!

Kanon.

Då kan vi varmt välkomna Jörgen Karlsson som moderator i Teknik-forumet! En jag tror och hoppas många kommer uppskatta som moderator! :)

Fortfarande kvar, är MC-relaterat och Filmer och bilder. Många har efterfrågat detta och det är ett svårt val!

Bra val. Heja Jörgen!

:klappar

Läste tråden och helt plötsligt, på nästa sida, så var Jörgens namn grönt, så uppenbart hade något lurt hänt. :)

Ett bra val! :tummenupp

@Jörgen: Lycka till!

Tack alla. Och tack Swedie för förtroendet.
Teknik- och Mekhörnan har ju för det mesta rätt behaglig stämning. Skyddad verkstad för oss garageråttor. Mest frågan om att hålla ute OT och rätta upp otydliga rubriker. Jag kommer mao hålla samma linje som Majtii, dvs reglerna för Teknik-forumet. Inte så krävande. Jag kommer dock använda samma skiljelinje mellan "sak" och "person" som jag gör på andra forum där jag är moderator. Det är min erfarenhet att det är när en konflikt lämnar "sak" och börjar bli "person" som det spårar ur. Men som sagt så är det ju sällan det blir "person" (pajkastning) isf "sak" i Teknikforumet. Målet är att vi ska ha kul.

Nu håller jag tummarna att det löser sig med moderatorfrågan i de tyngre/större underforumen. Att några kan axla detta lika förtjänstfullt som tex Sportbike gjort.

Last edited:

Det här är ju mer spännande och bättre än Robinson!
Som någon redan skrivit, rätt man på rätt plats! :tummenupp

Lycka till!

Jag hade gärna sett ferspeedboy som moderator i teknikhörnan. Nu blev det min tvåa, Jörgen, och det var ju bra.

Det här inlägget sponsrades av Kärvesta Konfetti- och ironifabrik AB.

Ja varför blev det inte så? :va

Men ok Jörgen får väl duga då!
Eller ja bättre man på den platsen var väl svår att finna. :tummenupp

Bara att instämma med ovanstående. Rätt man på rätt plats! :tummenupp

Fortfarande inte tydligen..

Norton Commando FFS! :mattias

:hihi

/e

Fler utan koll:arsele ... var man med så inser man att det är den här Norton som avses:
Peter Norton published the first version for DOS, The Norton Utilities, Release 1, in 1982. Release 2 came out about a year later, subsequent to the first hard drives for the IBM PC line. Peter Norton's company was sold to Symantec in 1990. However his name remains as a "brand" for Symantec's range of utility and security software for home users.

On topic: Jörgen blir säkert skitbra han verkar ha lagom distans till sig själv och andra trots expert skills inom Mc teknik :tummenupp

Jörgen hamnade rätt, i någon annan forumdel har inte han varit rätt val, men i teknikforumet tror jag han kan vara kunglig.

Tur att jag har bytt bil nyss då och kör felhjulsdrivet med automatlåda och dubblösa däck.

Jag tror att i MC-relaterat och Filmer så blir det en person som kanske inte alla förväntar sig, alltså en ny och "okänd" medlem, men med lång tid på SH och som ändå vet hur stämningen är och ska vara.

Grattis Jörgen till förtroendet och Swedie till en super rekrytering ett jävligt bra val.
Verkligen rätt person på rätt plats !

Jag tror att i MC-relaterat och Filmer så blir det en person som kanske inte alla förväntar sig, alltså en ny och "okänd" medlem, men med lång tid på SH och som ändå vet hur stämningen är och ska vara.

Ja då blir det nog inte jag iaf :gnissla

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...