tkdrille
Guest
Rent apropå, hur sjutton väger man så lite som 70 kg?
Jag ligger stadigt på 120 kg.![]()
Vad tunn du är . Inte rädd för att hojjen ska lyfta ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rent apropå, hur sjutton väger man så lite som 70 kg?
Jag ligger stadigt på 120 kg.![]()

Vad tunn du är . Inte rädd för att hojjen ska lyfta ?![]()
Visst.
![]()
Det e ju därför jag väger 115. För att hålla nere hojen.![]()
![]()
Ja de är väl så?. Nu när jag säljer hojen får jag ju köpa en med mindre kraft i så kan jag ju gå ner i vikt för de är mindre risk att lyfta =) Trodde de är därför man ska väga en del. Vi som inte vågar liksom
Vad tunn du är . Inte rädd för att hojjen ska lyfta ?![]()
Naah, min hoj är så klen så det är nog ingen fara.![]()
Ah 250 såg jag nu. Passa dig om du byter hoj till större. Då måste du käka mer![]()
Hmm jag tror jag har problem väger in på 68kg (75kg med full mundering på..) och har 290hk på hjulet... (bågen väger 286kg med mig på..)Haha, ja, det är bud på det. Är det när hästkrafterna kommer upp i halva vikten som det börjar vara fara och färde?![]()
Haha, ja, det är bud på det. Är det när hästkrafterna kommer upp i halva vikten som det börjar vara fara och färde?![]()
Hej!!
Har gjort mitt livs dummaste impuls handling. Ja dummare än alla dom andra jag gjort innan. Men jag har slagit vad med kollegan om vem som procentuellt kan gå ner mest i vikt på 1 månad.
Börja förra måndagen med att väga in oss.
Han 100,6
Jag 75,6
Jag är 177 lång, och behöver nu tips på hur jag dom 3 sista dagarna ska bäst vätskedriva och va man då ska äta.
Själva deffen tror jag att jag har koll på. Är just dom sista dagarna.
Tack
Fan vad du sabbar, jag försöker bara lura ut den deffade puddingen i skogen en fredagskväll![]()
Väg ALLT du äter och käka 40/40/20 kolhydrater/prot/fett och käka mindre kalorier än du bränner, undvik arobiskträning, lyftskrot och gå. Jag kan dumpa 200g om dan utan muskel förlust (tills jag inte har något fett kvar). Ät mat med vitaminer i.
Skiter du i om du pajar levern så kan du bara skita i att äta kolhydrater men då riskerar du att sluta som en långvårdspatient med skrumplever och en andedräkt du kan etsa glas med.

Jag vann ganska överlägset!
Gick ner 12,5kg alltså 17% typ.
Och han gick ner 8kg.
Så det var inte sådär jätte spännande
Nackdelen var väll typ att jag är helt manisk i mat o fika bröd nu. Istället för o ta en bulle så beställer jag en hel bullängd nu![]()
Akta dig så att du inte fastnar i en självbild om att du är utmärglad och måste "äta upp dig".
Lättare än man tror.
Det e ingen fara. Såg mig fortfarande som tjock när jag gick ner 12,5kgjag har o kommer nog alltid ha en förvrängd kroppsbild av mig själv.
Det enda jag saknar e mitt Arsle som försvann helt på resans väg :gråter
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!