Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt ball hoj, kul att de händer lite i utvecklingen.
Reagerar på att han rör så lite på högerhanden? från noll till full mutter och han rör knappt på handen, fattar ingenting .. ?
Riktigt ball hoj, kul att de händer lite i utvecklingen.
Reagerar på att han rör så lite på högerhanden? från noll till full mutter och han rör knappt på handen, fattar ingenting .. ?
Säkerligen sjukt skoj att köra! Jag blir ruggigt sugen att testa
När dom filmar navstyrningen tycker jag på något vis att konstruktionen känns porös. Jag menar, reser man den där hojen efter en lätt lowsider och brassar vidare? Känns inte så...
Det lär ju finna system för att styra/anpassa fjädring och tractioncontrol efter var hojen är på banan med hjälp av GPS. Så varför inte GPS "hjälp"-styra gas och broms också????
Med manuell override precis som när man ställt hastighetskontrollen i bilen på 110km/h på motorväg.
ISR´s Navstyrning tror jag faktiskt är bättre än denna....det är vanstyrningen som sitter på Harriern och Sluggern som är byggd av Stellan Engeland
Snabbgas och 600cc, då blir det så...
Men kan det verkligen bli lättare med en sådan konstruktion än med en vanlig gaffel? En modern racegaffel väger ju inte speciellt mycket.
Att totalen på hela ekipaget med diamantram och monocoque i kolfiber blir lätt förstår jag men navstyrning i sig ser ju inte speciellt lätt ut?
Sägs ju bättre känsla med vajer men det måste nog justeras oftare?
Moderna hojar har väl digital gas. Av-på liksom.Reagerar på att han rör så lite på högerhanden? från noll till full mutter och han rör knappt på handen, fattar ingenting .. ?

ISR´s Navstyrning tror jag faktiskt är bättre än denna....det är vanstyrningen som sitter på Harriern och Sluggern som är byggd av Stellan Engeland
Varför tror du att den är bättre? Förklara.
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife