Tråden för de nattaktiva!

Jag funderar på att sluta vara blond. Borde jag? Föreställ er mig som brunett, ja/nej?

Eller rött?! :O

Last edited:
Såg en kul snubbe som färgat håret som en regnbåge...
Iofs hade han en tuppkam med, men det hade väl varit roligt? :)

Så jävla rolig är jag nog inte... Färgade håret JÄTTEoranget i början på sommaren, men blekte bort det på en vecka.

Nej! På något underligt vis ser det ut som du passar i blont.

:hihi

Men jag passar i mörkare med! Försökte hitta en bild och visa, så ni får lättare att agera smakråd, men jag hittar ingen där jag inte har dreads, och det blir inte som samma sak då...

Last edited:
Så jävla rolig är jag nog inte... Färgade håret JÄTTEoranget i början på sommaren, men blekte bort det på en vecka.

Men jag passar i mörkare med! Försökte hitta en bild och visa, så ni får lättare att agera smakråd, men jag hittar ingen där jag inte har dreads, och det blir inte som samma sak då...

Du får helt enkelt hitta en bra bild där du är blond så någon kan photoshoppa dig brunett.

Kan nån komma med tips om hur fan jag ska få mer energi om dagarna. Idag vaknade jag vid 14 tiden låg o kollade på tv en stund, käkade och somnade om lagom så jag missade träningen. Har gått runt i morgonrocken hela dagen fram tills jag skulle till jobbet nu, och inget fick man gjort heller.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back