Biltmore
Blood Group: Red
Jag hade gärna bytt plats med ungen.
Du klickade på länken eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade gärna bytt plats med ungen.
Det verkar vara lite svårt för vissa att förstå...
Det ör OK att amma på allmän plats, MEEN, det ska skötas snyggt, man behöver inte hänga ut ett 10 liters blodsprängt bröst & lägga det på bordet, en del mammor sköter det väldigt prydligt så det knappt märks, något jag har svårt att tro att kvinnan i aktuell artikel lyckades med....
I de fall som det handlar om riktig brist på hänsyn så finns ytterligare en möjlighet:
- Be personen, i vänliga ordalag för all del fortsätta amma, men att gärna ta bort den överflödiga tutten från din bricka med wienerbröd och kaffe.
Ja, där går gränsen helt klart. Jag är bara bitter för att min båtmotor inte funkar som den skall och att min semester inte har börjat.![]()
Har mainstream på SH blivit ett smalspårigt, intolerant eko av "the moral minority" ?
Ett snabbt skummande genom inläggen ovan ger exempel på att ammning, av vissa, jämförs med; Offentligt sex, dito pissande och rökning !!
Hur fan får man ihop det? Pissa och amma...sak samma.
Kan bara komma från någon stackare som fått ersättning isf the real thing när han var liten, tragiskt.
Låt morsorna amma ifred![]()
Nu tycker inte jag att det är äckligt normalt sett. Jag bryr mig inte i 90% av de gånger jag ser någon amma. Men som med allt annat så finns det ju folk som verkar göra allt de kan för att väcka anstöt och irritera.
Kolla TV-serien Game of Thrones så kanske du återfår känslan av att bli äcklad![]()
Väktarna anmälda för rasism![]()
Du får givetvis ha vilken åsikt du vill men på samma sätt är det övrigas rätt att argumentera för en annan åsikt.
Jag tror du kommer att ändra åsikt i en rad olika frågor genom livet. Kanske även i denna fråga den dagen du planerar att skaffa barn tillsammans med din blivande flickvän. Även om du står fast vid din syn på frågan kommer du av praktiska skäl att välja att se mellan fingrarna när ungen skriker rakt ut och du känner en form av maktlöshet du aldrig upplevt tidigare.
Väktarna anmälda för rasism![]()
Just because you're paranoid. Don't mean they're not after you!
Om det är sant så är ju inte GuW så paranoid som korvgubbe försöker få honom att verka.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |