Biltmore
Blood Group: Red
jaja.... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förklara gärna för mig varför ni tycker det är äckligt, om ni har någon anledning att tycka det annat än att det bara är så. (Själv tyckte jag också att det var lite äckligt, men när jag försökte komma på någon specifik anledning så kunde jag inte det. Sedan dess bryr jag mig inte.)
Ja jag är barnlös, men att alla ungar inte skulle ta flaska vet jag men de kan knappast vara alla.
Jag står fast vid mitt, äter jag så ska jag slippa se det.
![]()
Men som med allt annat så finns det ju folk som verkar göra allt de kan för att väcka anstöt och irritera.
Jag tror inte att småbarnsföräldrar tar ut sitt spädbarn till en fine dining restaurang direkt och sitter och ammar. Det passar sig inte riktigt. Men ett litet lokalt café? Nu får ni ge er.
Men som med allt annat så finns det ju folk som verkar göra allt de kan för att väcka anstöt och irritera.
Varför skulle det inte passa sig på en fine dining? Det är ju det mest naturliga i världen?![]()
Inte alla, men många. Och mångamånga föräldrar anser dessutom att mjölkersättning är skräp, och ger inte sina bebisar det. Och då är det väl ändå bättre att se någon som ammar, än någon som sitter och pumpar bröstmjölk, för att sen ge på flaska?

Det är INTE ok att amma offentligt 
Hon såg väl sin chans att få en liten nätt summa från DO/JämO till försörjningen.
Varför skulle det inte passa sig på en fine dining? Det är ju det mest naturliga i världen?![]()
Så man kan inte pumpa mjölk innan man går ut? Har ingen aning.
Mjölk bildas hela tiden och det gör även att det inom ett par timmar kan börja ömma rätt rejält om de inte får tömma bröstet och då är de återigen hänvisade till amning eller sitta och slabba med pump...
Mjölkstockning är ingen höjdare har jag hört.
En dag på stan kommer således innebära att de flesta mammor kommer behöva amma både en och två gånger.
Världen må vara orättvis, de har trots allt rätt till sjukersättning numer för att de är på tjocken.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |