Slowroller
Skrämmer små barn
Shit, ja det förstår jag fy fan får hoppas det bästa!
Jag med, men e inställd på det värsta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Shit, ja det förstår jag fy fan får hoppas det bästa!
Hur blir det med åkningen idag?
Jo de är meningen att köra. De kommer samlas ett gäng på shell kl 12 som ska köra upp mot torekov. Och dit var alla välkomna.
Jag ska troligast med.
Undrar var svenne tar vägen så man vet om han ska med också ?
Okey.. Vet du hur många som ska med på den turen?
Dem brukar bli runt 10talet. Där är en del dragstars och sådant med där så där behöver du verkligen inte oroa dig över tempo![]()

Härligt ja då måste jag med ju!![]()
Tjena! Vaknade nyss och har läst allt ni skrivit.
Jag är på vart ni än ska. Roadwraith ringde mig nyss och sa att han hade ett ärende så vi kanske är där kvart över 12, senast halv ett. Är det ok?
Vilka kör till Torekov? Det blir kurviga vägar va? Annars kommer det nog att vara smockfullt vid Tydingesjön idag med, ledig dag + fint väder![]()
Försök verkligen vara där senast kvart över =)
Jag snacka med han som la upp de i hässleholms på FB och han lovade att de skulle bli goa vägar. Vi kan följa med de upp till torekov sen kan vi ju ta av därifrån för de som vill köra lite fortare eller andra vägar. Vi känner efter helt klart.
Skickar nr i pm till dig så du kan messa när ni är där.
Aj fan. Men den gick redigt fint sist jag såg den. Om det är någon tröst så har jag för mig att de motorena är relativt billiga att köpa nya i katong. Går den bra fortfarande så bör du klara dig några tusen mil till innan det blir aktuellt.

Nu är man hemma igen tackar för den fina turen, kör gärna med igen!![]()
Vi står i Perstorp nuså nästa körning får du med. Lördag?
Vi kör faktiskt lagom. Vi känner av lite vad för bågar som kör med oss och anpassar oss. Man behöver inte köra fort som fan för att ha roligt.
Svenne han kör 125a. Och vi respekterar allt som åker med oss.
Men vi kör lite med den typen att kör man väldigt sakta så är de långt bak. Så att några kan köra på lite, men absolut saktar vi in för att få in alla.
När jag kör först så vill jag oftast se sisteman innan jag fortsätter efter korsningar.
Förr i världen när jag var ute och gruppkörde så la vi de långsammaste längst fram för det brukar gå fortare ju längre bak i kön man ligger..
Men det har kanske ändrats med åren?![]()
Förr i världen när jag var ute och gruppkörde så la vi de långsammaste längst fram för det brukar gå fortare ju längre bak i kön man ligger..
Men det har kanske ändrats med åren?![]()
Nu är man hemma igen tackar för den fina turen, kör gärna med igen!![]()
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!