Samkörning Hässleholmstrakten.

• Thread starter Thread starter tkdrille
  • Start date Start date
farsan har nått liknande problem på sin Harley. Men de var nått skumt med de elektriska så de var ingen fara för han att köra. Oljelampan lyser till lite när den vill.
Men ring och kolla med dem du köpte hojjen av om du köpte den hos en handlare =) du måste ha lite garanti =)

Nja. Det var ju i Landskrona. Jag har fått hjälp på närmare håll. Givaren är tydligen lätt att få tag på. Ska byta den först och hjälper inte det får jag försöka fjäska till mig experthjälp. :D

Är det en sån hoj med själ? :rolleyes:

Ja. Fanskapet är ju italienskt. :yoparty

Last edited:
Ja ni grabbar, de känns lite sådär om lördag. Om man kollar på vädret. De suger hehe. Hoppas verkligen att de kommer vara uppehåll och torra vägar iallafall under dagen så vi kan ut och köra.

Ja ni grabbar, de känns lite sådär om lördag. Om man kollar på vädret. De suger hehe. Hoppas verkligen att de kommer vara uppehåll och torra vägar iallafall under dagen så vi kan ut och köra.

Regn fredag till söndag :( Inte säkert att jag kan köra på lördag ändå :(

Vi får ju ta de som kommer helt enkelt :)
o hålla hos nära hässleholm så ja har nära hem om de börjar spöregna ;)

Nu börjar jag bli orolig för morgondagen . Ser ut som de kom
Er bli dåligt väder så funderar om vi ska skjuta på de :)

Jag kollar vädret ikväll o bestänmer mig då. Om de blir dåligt så festar ja, om de blir fint så är ja nykter :p

Regn lördag (lite) och söndag, drygt 10 grader i luften :( Inte direkt så man blir jättesugen.

Jag hoppar imorgon :) är för osäkert med väder . Såhänger med farsan till HD center istället och klämmer på lite hojar :)

Då hoppar ja med om inte erikanton vill köra en sväng på eftermiddan om vädret ser bättre ut :)

Men vi ska inte vara bittra för att de är dåligt intresse för imorgon =) .
Vi ska ju nämligen köra lite på torsdag när de är ledig dag tycker jag, kan ju avsluta med tydinge eller så.

Slowroller, om ja hade haft de minsta koll på motorer hade ja erbjödit dig min hjälp, men så ligger de tyvär inte till :p

Rille, nästa vecka är de ju siesta ;)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...