Förälskad

Har inte provkört men provsatt på mässan och kändes grymt skön, är säkert betydligt mycket bättre med motorn igång :)

Haha sen när köper man inte en sporthoj för att sadeln inte ser bra ut?! :S Du kanske vill ha en limpa?! :D Jag och två polare skall åka och testa 3hojar varav en RC8R är den så farlig att prova bara :) ?

Testade aldrig den på provkörningsdagarna men en polare besteg först RCåttanR vilken han tyckte var jäkligt kool och sedan körde han 1000RR direkt efteråt varav utlåtandet om KTM´en ändrades till "kändes som ett hemmabygge" i jämförelse :D Men det kan ju vara ett väldigt bra hemmabygge förstås.

Visst är det en underbar känsla...
Hade samma som dig förra våren, men det var i en italiensk skönhet...
Hittade mitt ex den 11 Juni förra året......
Kawan rullade inte en meter efter att hon köpts in ....
Den står där lite surmulen.... varje dag jag ska köra tänker jag.... Kawan kanske skulle luftas lite... men så när jag tar nyckelknippan så blir det till aprilian varje gång .....

Har du funnit kärleken slå till du kommer inte ångra dig ....

Visst är det en underbar känsla...
Hade samma som dig förra våren, men det var i en italiensk skönhet...
Hittade mitt ex den 11 Juni förra året......
Kawan rullade inte en meter efter att hon köpts in ....
Den står där lite surmulen.... varje dag jag ska köra tänker jag.... Kawan kanske skulle luftas lite... men så när jag tar nyckelknippan så blir det till aprilian varje gång .....

Har du funnit kärleken slå till du kommer inte ångra dig ....

otroligt lätt körd, impad av kraften i motorn, drar så gott , ska köpa verkade som dom inte va intresserad av in byte med min återsår att se,, ha begär

kolla med jojjeman på forumet, han kommer förmodligen inte kunna köra på hela sommaren o han överväger lite att sälja sin. ta ett snack med honom. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back