saeco12
www.bombrepa.se
Nikon är inte min påse, men har du kollat på Fotosidan.se? Finns en bra avdelning där folk skriver om sina grejjor.
http://www.fotosidan.se/reviews/index.htm
Edit: tvåa igen ...
http://www.fotosidan.se/reviews/index.htm
Edit: tvåa igen ...



men nästan ok ändå väl?)