Först ut i Sundsvall gissar jag. 2 mil igår i +1 och ca 4 mil idag +4 grader. Har varma kläder så endast fingrarna tog lite stryk idag, men inte så farligt. Såg inte en enda hoj. Folk stirra och trodde man var tokig.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Först ut i Sundsvall gissar jag. 2 mil igår i +1 och ca 4 mil idag +4 grader. Har varma kläder så endast fingrarna tog lite stryk idag, men inte så farligt. Såg inte en enda hoj. Folk stirra och trodde man var tokig..![]()
Hoppas det blir varmare snart igen. Om det hjälpte ligga på knäna och be om det ! 
Idag har jag också premiärturat, jävligt "halt" var det men mycket roligt!
Äntligen!!
I bromma har vi ju kört i 2 veckor nu! Så halt kan det inte ha varit?![]()

Idag har jag också premiärturat, jävligt "halt" var det men mycket roligt!
Äntligen!!
Ja alltså det hala berodde helt klart på kalla vägar och kalla däck, det slog ut i sidled ganska mkt när jag gasade på lite vilket inte var helt o-kul
Ingen is här inte!


Vafan, vad hände med våren? Skulle ha besiktning idag, men det kan man ju glömma med 1 cm nysnö.
Meh! Vad är ni för veklingar?
Hade bokat in hojjen för service idag.
Vaknar man o ser snö.
äh! Vafan, klarade man att köra året runt som moppefukko på trimmad moppe den tid det begavsig ska man väl klara att köra 2mil till verkstan!
Sagt o gjort! På med stället o lugnt ut i trafiken.
Inga problem.
Sitter nu på jobbet dock o hoppas vägarna inte är lika hala på vägen hem. Oavsett ... man kör ju inte en sånhär dag med knäskrap direkt.
Så dagen börjades med 2mil till verkstan![]()


Helvette vad vintern har stått i under natten, låset till tändningen hade frusit fast och det låg ett tjockt snöblandatistäcke över hela hojen imorse
Men inte stoppar det en från att ta hojen till jobbet för det![]()

Jag hade en sånndär "kondom" över hojen.
Normalt brukar jag inte använda mig av den ... men efter turen i lördags så åkte den över av nån okändanledning.
Väldigt glad för den detaljen imorrse![]()

Helvette vad vintern har stått i under natten, låset till tändningen hade frusit fast och det låg ett tjockt snöblandatistäcke över hela hojen imorse
Men inte stoppar det en från att ta hojen till jobbet för det![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |