Snart är det vår!

Nähä verkar bli iskallt nästa vecka. Trött jag blir! Kan man köra i minus grader?? kommer ju både rasa i backen och frysa ärslet av mig. Undrar vad som blir värst?

Nu dundrar grussoparbilen runt hemma! Mkt välkommet!
En litet gott vårregn nu bara som sköljer bort lite salt o skit...
Siktar på premiär i nästa vecka/helg...

Ledsen att strö salt i såren, men är inte Borås sveriges regnigaste stad?

Sitter här på jobbet och det ser underbart ut ute, men termometern visar 0,3 grader... :huvet

Haha jo, det stämmer att det är en av Sveriges blötaste städer. Men vi försöker förtränga det när det väl är sol :)

Absolut är det det. Var ute och tog en runda idag i fina solen.

Funderade på att sparka igång DR:en och ta en runda denna eftermiddagen. Men det är f-n bara 1 plus ute...
Knäpper nog upp en pilsner och surfar hojtillbehör istället.

Man börjar nog bli gammal och bekväm av sig. :)

va jäkligt kallt att köra hem sambons er6 från gbg till laholm... motorväg... så nu får hon värma mig ordentligt =)
Men härligt kul samtidigt!

OMG! Lite kallt men f-n så kul!

Nu är årets hojjpremiär avklarad :)
Blev nästan 14 mil med depåstopp i Rosenhill och en försktig inspektion av "Bulten", för säkerhets skull 2 gånger :- )
Dock är det en del tjälskador med sprickor så det är bara för Väghållaren att hoppa ur hängmattan och börja värma upp asfaltverket!

11 mil för min del.
Stop i fotokurvan för lite plåtning ( SH foto tråd för idag: Här )
Sen Stop för fika på Rosenhill
Nu börjar sesongen! :yoparty

11 mil igår, blev småkallt efter ett tag, men inget som händerna runt ljuddämparna inte kunde fixa :)

Var också ute igår. Blev nära trettio mil med den gamla huggern.

Jä--ar vad jag frös när jag kom hem :död

Idag tog jag ut duken efter en lång vinter, galet roligt var det även fast det bara blev 2 mil ungefär i 2,5 graders värme :yoparty

Fan att jag drack så mycket igår. Vågar inte köra idag och det fina vädret går till spillo. Kanske bättre att knäcka en pilsner och sätta sig i solen ett tag.

Back