Snart är det vår!

Ledsen att strö salt i såren, men är inte Borås sveriges regnigaste stad?

Sitter här på jobbet och det ser underbart ut ute, men termometern visar 0,3 grader... :huvet

Haha jo, det stämmer att det är en av Sveriges blötaste städer. Men vi försöker förtränga det när det väl är sol :)
 
Absolut är det det. Var ute och tog en runda idag i fina solen.
 
Funderade på att sparka igång DR:en och ta en runda denna eftermiddagen. Men det är f-n bara 1 plus ute...
Knäpper nog upp en pilsner och surfar hojtillbehör istället.

Man börjar nog bli gammal och bekväm av sig. :)
 
va jäkligt kallt att köra hem sambons er6 från gbg till laholm... motorväg... så nu får hon värma mig ordentligt =)
Men härligt kul samtidigt!
 
OMG! Lite kallt men f-n så kul!

Nu är årets hojjpremiär avklarad :)
Blev nästan 14 mil med depåstopp i Rosenhill och en försktig inspektion av "Bulten", för säkerhets skull 2 gånger :- )
Dock är det en del tjälskador med sprickor så det är bara för Väghållaren att hoppa ur hängmattan och börja värma upp asfaltverket!
 
11 mil för min del.
Stop i fotokurvan för lite plåtning ( SH foto tråd för idag: Här )
Sen Stop för fika på Rosenhill
Nu börjar sesongen! :yoparty
 
11 mil igår, blev småkallt efter ett tag, men inget som händerna runt ljuddämparna inte kunde fixa :)
 
Var också ute igår. Blev nära trettio mil med den gamla huggern.

Jä--ar vad jag frös när jag kom hem :död
 
Idag tog jag ut duken efter en lång vinter, galet roligt var det även fast det bara blev 2 mil ungefär i 2,5 graders värme :yoparty
 
Fan att jag drack så mycket igår. Vågar inte köra idag och det fina vädret går till spillo. Kanske bättre att knäcka en pilsner och sätta sig i solen ett tag.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top