Starkt Anton!

Själv tycker jag de e så jevla tramsigt. Varför ska det alltid bli en grej om allt. Alla är vi olika! Ska det bli rubriker när vi får en vit basketspelare i nba oxå?
Nä vafan har människors läggning me fotbollen att göra :va?
Inget direkt men det odlas ju en machokultur i manliga miljöer som gör det svårare att komma ut som gay. Om inte killar i flock betedde sig så tramsigt homofobiskt skulle det ju inte vara en grej men nu är det så.

Själv tycker jag de e så jevla tramsigt. Varför ska det alltid bli en grej om allt. Alla är vi olika! Ska det bli rubriker när vi får en vit basketspelare i nba oxå?
Nä vafan har människors läggning me fotbollen att göra :va?

Helt sant. Det har egentligen ingenting med det att göra. Men nu är det så att det är jävligt kontroversiellt i och med att han är först och därmed har ett stort nyhetsvärde. Om man inte förstår det så visar det mest på att man inte är insatt. Jag kan förstå att det känns ointressant då.

Skulle väl vara då om nån i laget har problem med att visa sig i duschen. Själv har jag inga problem att visa upp min dragg vare sig för tjejer eller bögar. :D

Vita i NBA? Finns väl en hel del.

Skulle väl vara då om nån i laget har problem med att visa sig i duschen. Själv har jag inga problem att visa upp min dragg vare sig för tjejer eller bögar. :D

Haha då tänker vi samma :D :kung

Men tror de mer är en PR grej från han o önskan om kontrakt. Men verkar ju funka för han. Lr så har han slut på killar o inte hinner dejta :brinnerup
Men funtar på o köra samma pr sen när jag kör i superbike. Har alltid haft en förkärlek till Anderssons tighta rumpa :näsblod:rolleyes::glömdet

Haha då tänker vi samma :D :kung

Men tror de mer är en PR grej från han o önskan om kontrakt. Men verkar ju funka för han. Lr så har han slut på killar o inte hinner dejta :brinnerup
Men funtar på o köra samma pr sen när jag kör i superbike. Har alltid haft en förkärlek till Anderssons tighta rumpa :näsblod:rolleyes::glömdet

Jo, man kan aldrig veta vilka faktorer som har påverkat. Jag tror dock mest att det är att han är jävligt trött på att hymla. Har ju tydligen gått rätt mycket rykten också. Sen känner han väl att han kommer få bra med back up eftersom Glenn är hyfsat respekterad. Önskan om kontrakt är det nog knappast. Är du duktig fotbollsspelare så kommer någon upptäcka det och det är inte direkt att han saknar kontakter.

Hur som helst var det starkt gjort.

Varför ska läggning vara en identitet?. Är det inte nog att vara fotbollsspelare?

-"Hej, jag är hetero och spelar kontrabas".
Tack för infon...
Eller är fotbollen så sosseinramad så "sånt där konstigt" inte är "normalt"?

Märkligt.Ja att det ska bli ett sånt ståhej om en sån,ursäkta uttrycket, "skitsak".Bögar och flator finns ju överallt,så att det inte skulle finnas inom herrfotbollen är ju till att blunda med både ögon och öron..
Det intressanta är ju hur pass uppförstorat det har blivit,men det hade det garanterat inte blivit om inte han hade haft just Hysen i efternamn.Är det någon som ens går på en div 2 match?Hade det blivit rubriker om han hade ett annat namn?Nä,det hade gått obemärkt förbi.
Men nu är det ju krattad manege för Fredrik Ljungberg att ställa sig i samma kö.Sen lär garderobsdörrarna explodera när alla andra skall ut samtidigt :-)

Varför då? För att ens omgivning inte är lika tolerant?
Jag förstår du vad du menar Guw men att säga att folk intresserade av fotboll är mer fientliga mot bögar än vad folk som är intresserade av hårstyling är.. nej ja vet inte va jag säger, du har nog rätt
Nej det e värre att komma ut med att man ÄR hår staylist

Om det nu är så som alla säger att det är fullt normalt att vara bög så tycker jag det är märkligt att när en person blir bög offentligt, så ska det skrivas om det överallt. Varför förstora upp en sak om det är normalt?

Märkligt.Ja att det ska bli ett sånt ståhej om en sån,ursäkta uttrycket, "skitsak".Bögar och flator finns ju överallt,så att det inte skulle finnas inom herrfotbollen är ju till att blunda med både ögon och öron..
Det intressanta är ju hur pass uppförstorat det har blivit,men det hade det garanterat inte blivit om inte han hade haft just Hysen i efternamn.Är det någon som ens går på en div 2 match?Hade det blivit rubriker om han hade ett annat namn?Nä,det hade gått obemärkt förbi.
Men nu är det ju krattad manege för Fredrik Ljungberg att ställa sig i samma kö.Sen lär garderobsdörrarna explodera när alla andra skall ut samtidigt :-)
Fotboll och ishockey är såna sporter där det knappt existerar några öppet homosexuella.

Försöker du insinuera något nu eller?
Fredrik-Ljungberg-376x500-27kb-media-2938-media-153925-1257485702.jpg

Att han kommer ut som bög är bra, det då blir lättare och mer accepterat för andra grappar att komma ut.

Det är kul att han spelar i tvåan.

Att det blir reaktioner på att detta blir en sån stor nyhet är bra, så måste man ju tycka.
Men då det underlättar för andra att komma ut så det bara bra.

Anton kommer få en himla massa :ligga nu!

den här tråden gjorde iaf min dag som för övrigt varit rätt trist :D aldrig skrattat så mycket åt folk och deras fördomar/inställningar och de otroligt roliga kommentarerna...

SH is da shit för en gladare tillvaro

Han var ju inte ens bög, han snackade om ngn brud han dumpat igår. Killen är olyckligt kär och har gjort sitt livs mest förhastade slutsats förmodligen. :gnissla

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt