Starkt Anton!

den här tråden gjorde iaf min dag som för övrigt varit rätt trist :D aldrig skrattat så mycket åt folk och deras fördomar/inställningar och de otroligt roliga kommentarerna...

SH is da shit för en gladare tillvaro

Fördomar spar tid!

Han var ju inte ens bög, han snackade om ngn brud han dumpat igår. Killen är olyckligt kär och har gjort sitt livs mest förhastade slutsats förmodligen. :gnissla

:D Den enda roliga kommentaren i den här tråden. Grattis!

37-åringar som babblar om bollar och Gais? :confused: Stefan och Krister-humor.

Kul att se alla fördomar mot oss som har fördomar :D

Nej usch, det är såååå elakt att skämta om folks sexualitet så man blir nästan lite ledsen i ögat :(

det jag skrev var roligt, bara för att du är en bitter liten Götlabörjare som inte kommit ut ut garderoben....:tuttar

Åh, så du är en sån som skrattar åt dina egna skämt? Som jag sa, gillar man Stefan och Krister så tycker man säkert du är skitkul. Själv har jag aldrig sett nåt roligt du skrivit. Ordvitsar och lite för tydliga ansträngningar för att fiska gillatryck är lite för billig humor för min del. Du borde flytta till Göteborg. Men hey, alla är vi olika. Inte ska vi gå och vara sura för det. Här får du ett klipp som säkert kommer falla dig på läppen.

Är inte alla som spelar fotboll gheY? :krama
Det intessanta är att så fort någon säger att den e rumpnisse, så skall det berömmas, skrivas och daltas om hur jättemodig den är som vågar berätta sådant. Men sedan om någon skämtar om ringmuskelryttaren, då jävlar... :arsele

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt