Sala Racing Park

Gubbracing

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Sala
Hoj
Husqvarna 701
Hej och välkommna in på våran nya hemsida!
www.Salaracingpark.se

Vi har slitit hårt och mycket för det och vi har långt kvar men målet är att få ihop nåt som vi alla har vinning av.

Hälsningar Tommy
 
Man blir ju gråtfärdig av lycka :tummenupp

Fantastiskt jobbat :)
 
Oj! Låter ju riktigt trevligt det där. Man får försöka komma dit och kika i sommar då. Kommer ni försöka få dit SMC och köra kurser också? Låter ju som en bra bana för knix-kurser.
 
Fan vad nice! räknas detta mer som en gocartbana eller räknas det som storbana?
 
Det som är det fina med våran ide är att ha en bana som ska funka till lite allt möjligt.
Lika bred som dom stora banorna (min 10 meter) men lite kortare och krokigare så man har kul med en gokart oxå!!
Vi har en diskusion med SMC och dom är mycket intresserade att komma och titta på framtida sammarbeten..

Tommy
 
Underbart! Nu skapas det verkligen möjligheter för att få bredd i sporten!
 
Underbart med eldsjälar!!

:klappar:klappar:klappar

Hoppas det löser sig med SMC, skulle gärna komma ned och prova Knix-kurser där...
 
Som sagt, lycka till och en stor eloge till Tommy som är en riktig guldsjäl inom motorsport! :tummenupp
 
Det som är det fina med våran ide är att ha en bana som ska funka till lite allt möjligt.
Lika bred som dom stora banorna (min 10 meter) men lite kortare och krokigare så man har kul med en gokart oxå!!
Vi har en diskusion med SMC och dom är mycket intresserade att komma och titta på framtida sammarbeten..

Tommy

KUL! hoppas det löser sig bra med smc. Vet ni redan om det kommer bli "egna" kvällar för mc eller så? Eller någon närliggande klubb som håller i det...
 
Nu kan ni bli medlemmar i våran tillhörande klubb!
Mälardalens Motorklubb

Vill ni gå med så betalar ni in 200:- på Bg 728-8921
Och så glöm inte skriva namn, personnummer och adress (gärna mailadress oxå)

(medlemmar får billigare träningar och rabatt på hyrkart)
 
Ni är Hjältar :tummenupp:tummenupp:tummenupp
Riktigt kul att se en sån helhjärtad satsning.
:tummenupp ja jamensan jag tycker att supermoto är det roligaste man kan göra med byxsor på, och att alla åldrar kan köra är själv 48år just nu grabben 14 år och det finns inget annat inom motorsport förutom iskörning .enduro . backe , allt är kul :D:):tummenupp
 
KUL! hoppas det löser sig bra med smc. Vet ni redan om det kommer bli "egna" kvällar för mc eller så? Eller någon närliggande klubb som håller i det...

Svar på om det blir egna kvällar för mc eller annat så är vi öppna för förslag..
Vi kollar på hur det blir med försäkringar och allt sånt som kommer till vid sådana körningar..
Finns det behov så vill vi lösa det!

Medlemsavgift betald. :tuttar

Tack å bock!
Kommer medlemskort i brevlådan!

Tommy
 
Last edited:
Hejja Tommy !!! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top