VBK
Mas.
Efter att varit i kontakt med dessa och konstaterat att läkare säkert är skitduktiga på det dom gör så länge dom slipper ha kontakt med patienter, dom är fan katastrofala på att ha med människor att göra och jag blir lika arg varje gång
Men dom kan sina saker så då är det bara att gilla läget och glömma att dom är sociala analfabeter.
MEN.... kirurger!!!
En kirurg är en läkare man oftast slipper träffa utan att sova gott
Kirurger som läkare är personer som är belästa, ofta väldigt bra belästa och enligt mig på tok för belästa för att hantera vassa saker innuti mig
Varför denna rädsla då? Jo jag bor granne med 2 stycken av ovanstående och dom kan fan inte ens byta en säkring när den går
och när man går över för att hjälpa till så har dom bara 6
r och 10
r och kan inte förstå varför det inte funkar när huvudsäkringen gått, för dom har ju säkringar...
Jaha är det då självklart att kunna byta en säkring, nej givetvis inte men att veta hur en gänga fungerar är faktiskt en självklarhet även som kirurg (dom använder ju dock en del skruvar och roterande verktyg inom ortopedin)
En av dom som jag studerade lite i somras slår faktiskt nästan ihjäl sig själv när han försöker snickra lite. Och eftersom finmotoriken utvecklas samtidigt som grovmotoriken så blir jag livrädd
Huvva vad fördomsfull jag blev men ett praktiskt arbetsprov innan man blir kirurg önskas
Lite för arg kanske men vafan.

Men dom kan sina saker så då är det bara att gilla läget och glömma att dom är sociala analfabeter.
MEN.... kirurger!!!
En kirurg är en läkare man oftast slipper träffa utan att sova gott
Kirurger som läkare är personer som är belästa, ofta väldigt bra belästa och enligt mig på tok för belästa för att hantera vassa saker innuti mig
Varför denna rädsla då? Jo jag bor granne med 2 stycken av ovanstående och dom kan fan inte ens byta en säkring när den går
och när man går över för att hjälpa till så har dom bara 6Jaha är det då självklart att kunna byta en säkring, nej givetvis inte men att veta hur en gänga fungerar är faktiskt en självklarhet även som kirurg (dom använder ju dock en del skruvar och roterande verktyg inom ortopedin)
En av dom som jag studerade lite i somras slår faktiskt nästan ihjäl sig själv när han försöker snickra lite. Och eftersom finmotoriken utvecklas samtidigt som grovmotoriken så blir jag livrädd
Huvva vad fördomsfull jag blev men ett praktiskt arbetsprov innan man blir kirurg önskas
Lite för arg kanske men vafan.
Last edited: