VBK
Mas.
Eller så sover dom på jobbet....
Fulla och sover!!!
Tacka fan för att man inte flyger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller så sover dom på jobbet....
Är egentligen inte så konstigt att dom somnar då när man tänker efter. Undra hur lång tid det hade tagit innan man somnar om man sätter sig på en stol och kollar upp i luften...Skyller på hög arbetsbelastning, men egentligen beror det på att de är uttråkade av att övervaka alla systemen passivt.
Är egentligen inte så konstigt att dom somnar då när man tänker efter. Undra hur lång tid det hade tagit innan man somnar om man sätter sig på en stol och kollar upp i luften...
Jo, det är klart.. Men att någon, någongång somnar är inte konstigt, tycker jag. Det var så jag menade.Du får läsa det som skrivs i tråden med lite gnutta ironi. Det finns nog skäl varför man har två piloter närvarande i cockpit. Dessutom klarar autopiloten att landa planet bättre än vad piloterna själva gör.
Jo, det är klart.. Men att någon, någongång somnar är inte konstigt, tycker jag. Det var så jag menade.
Det är väl bättre att 100% av kunskapen ligger på att laga människor än att delar av den är utbytt mot byta säkringar, knyta skor, värma oxjärpar i micron, knyta slips, osv
Just av den anledningen så vägrar jag göra operationer ned enbart lokalbedövning. Panik är bara förnamnet...

I min värld så opererar man när offret sover.
Syr ihop saker gör ni med bedövning. Och i mitt fall så syr ni utan bedövning![]()
Yo Rambo... :buga![]()
Blir vit av sprutor och vaknar oftast i knät på någon sköterska
TvärtomBlir vit av sprutor och vaknar oftast i knät på någon sköterska
Att bli sydd funkar.

Har ett snyggt ärr på låret som skulle sys ihop från början, men då det inte funkar att vara vaken och med lb så skyllde jag på att jag inte hade tid. Gjorde rent såret, lät det torka, tejpa ihop sen var man fit for fight igenSprutor gör mig inget sålänge man får i armen
![]()
Jävligt intresserad av vad VBK har för utbildning och jobbar med, som verkar se ner på alla yrken och utbildningar..?![]()

Jag ser inte ner på yrken
Jag ser ner på de flesta.
Då gissar jag istället:
Lågutbildad och arbetslös.
Bränns det?![]()
Men hey, du får stilpoäng för din prosa: En kirurg är en läkare man oftast slipper träffa utan att sova gott.
![]()
Nej utbildad och välbetald. Själv?
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |