Inget för graviditetsfobiker

Härligt att du börjat packa... många missar att det bör vara pappan som skall packa den där väskan. :tummenupp

Jag och min fru packade och diskuterade vad som skulle vara i tillsammans, det tror jag är bäst.

Ett tips: packa för många dagar, det kan bli så...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Jag och min fru packade och diskuterade vad som skulle vara i tillsammans, det tror jag är bäst.

Ett tips: packa för många dagar, det kan bli så...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Det går ju bra det med... men det viktiga är att man som MAN är med och packar för tjejen är inte direkt kapabel att rota i väskan när hon ligger på BB och krystar i 30h.

Sen med att packa för många dagar... beror ju helt på hur långt ifrån BB man bor, som jag som har 10min utan rödlyse så räckte det med vad jag ville ha på själva BB och inte under eftervården.
 
Eftersom jag är ganska långt "hemifrån" så tar jag till mig det ni skriver.
Hon kommer snart hem, hoppas allt är ok då.
Sen vete fan om det är skitbra att föda där uppe bara för att familjen finns där och hon vill fira jul däruppe.
Jag vill gärna att bebben kommer då, men jag är ingen julfantast.
Ju mer jag tänker på det, desto mer börjar jag inse hur skönt det vore att efter förlossning komma hem till sitt egna boende.
Jaa... men man vet ju inte ens ett skit om när den behagar komma...
:gnisslatändersmiley

Jag vill som skriva en massa roliga grejer.
Men jag har som inte förmågan.
Jo, javisst, vart en känslig till sist.
Kan inte ens tänka på annat just nu.
Så jag lämnar er med ett litet "lycka till."
Sen ska jag skriva skit, det lovar jag.


j
 
Last edited:
Grattis o God jul! :tummenupp
 
Grattis på er!

Vi har just haft första julklappsutdelningen med familjen efter att tjejen kom ut.

Herregud :näsblod

Sent from my HTC Desire på dass using Tapatalk
 
Sjukt, min bror fick också en dotter för en timme sedan precis.

Jaja, grattis då!! :)
 
Grattis!
En vacker liten man!
(Bara för det är det en tjej.:rolleyes:, I loose.)

Å så god jul!

/E
 
stort grattis..

fått min julklapp,frugan är på tjocken..

kan inte beskriva hur jag längtar till slutet av juli/början av aug..:tummenupp

om allt går som det ska dvs...
 
Med första så fick hon hon epidural men lite sent, hon var redan öppnad helt när narkosläkarn väl behagade komma.

Med nummer 2 bad hon om vad som helst men fick till svar "VA!! Smärtstillande... GLÖM DET, du föder nu!"

Kommer ihåg min förlossning.
Lustgas fungera hur bra som helst, sen kom barnmorskan in och sa att nä vi tycker du ska ha epidural vi får ta plan B.

Efter det var jag uppe och dansa:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top