Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
SURT! vet hur det känns att inte kunna sova
Fast för mig är det tvärtom tar mig 5h att somna och jag sover oroligt som fan.
I mitt fall KAN det bero på att jag inte har en ända fast punkt i mitt liv efter den 15e och satans massa saker att fixa innan dess så jag ligger å tänker på hur jag ska lösa allt.
Plus att det är sjukt högljutt i lägenheten.
Jag måste vara trött som ett as för att kunna somna över huvud taget, annars har jag det precis som du. Kan ligga hela nätterna utan att få en blund i ögonen, bara för att bli trött lagom tills det är dags att gå upp. Trodde först att det berodde på taskig dygnsrytm, men det förklarar inte varför jag inte får sova ens när jag varit uppe mer än ett dygn i sträck... Det är som att om jag får minsta lilla sömn så blir jag skitpigg, och vaknar jag då (vilket jag gör varje natt, om inte på grund av annat så på grund av min jävla axel) så är det kört, då går det inte att somna förrän jag är sjukt trött igen...
Som inatt. Gick och la mig tidigt då jag hoppades få sova ut ordentligt (sovmorgon imorgon), men vaknar två timmar senare och kan inte somna om. Efter sisådär en tre timmar ca bestämde jag mig för att försöka gå upp och plugga lite (nu när jag ändå kände mig pigg), och när jag tände lampan så sved det inte ens till i ögonen. Var helt enkelt klarvaken... Sitter här nu, märker inte alls av att jag fått sova typ totalt fyra timmar på två dygn. Är klarvaken. Dock är hjärnan inte klarvaken, för jag får inget plugg gjort...
Det jag läser går helt enkelt inte in, och det lilla som finns där inne vill inte komma ut och lösa uppgifter. Jag börjar fan tro att något är riktigt fel med mig, ska nog uppsöka läkare...
Min "räddning" är att basår inte har nån som helst sammanhållning så förlorar inget på att jobba istället. Men tycker helt klart du ska satsa på pilot om det är ditt drömyrke, vad är poängen med att utbilda sig till nått man innerst inne inte vill? piloter kommer behövas om nått år när ekonomin kommer på fötter igen. Vad säger att sammanhållningen inte är lika bra eller bättre där?
Sammanhållningen på pilot kan mycket väl vara bra, men lth lär ju ha mer galna upptåg för sig
Vi har en som inte KAN laga mat för han har aldrig gjort det...
jag ha tagigt upp att jag varigt scoutledare och renoverat sommarstugan, kan fan inte komma på nått annat.