Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Har du seriöst missat att Islam såsom den generellt utövas, är en förtryckarkultur, oförenlig med demokrati, frihet & jämlikhet ?
Det finns många saker jag inte tycker om när det gäller Islam som den utövas och det den förknippas med. Läs: könsstympning, hedersmord, Jihad - heliga kriget, terrordåd etc.
Med tanke på att vi européer inte föder lika många barn som muslimerna bosatta i Europa finns det ju en risk att de kommer att utgöra en allt större del av befolkningen på sikt. Det är dock inget som oroar mig ärligt talat. Den dagen den sorgen. Det viktiga är vad vi (Europas länder) gör för att integrera de flyktingar vi accepterat. Det är knappast invandrarnas fel att länder som t ex Sverige tagit emot fler än de klarar av. Det är knappast deras fel att vår lagstiftning varit allt för generös mot anhörig invandring. Skulden ligger i integrationspolitiken.
Jag tycker det är ett jättebra inslag, helt fantastiskt rent av.
Om du inte gör det föreslår jag att du koncentrerar dig på att vara lite saklig för just nu verkar du och advokat wannabe #1 mest ha lingonvecka.
Du menar att jag och JP måste vara saklig i argumentationen mot en rasist som kör rena skrämselpropagandan. Precis som han är saklig i sina påståenden. Skillnaden mellan mig och han är att jag inte tänker gräva ner mig i någon skyttegrav. Nöjer mig helt enkelt att konstatera att jag inte har samma uppfattning. Det är en sak att tycka att integrationspolitiken i landet varit en katastrof. Något annat att komma med rena rasistpropagandan.