Den motvillige monarken

Du är alltså stolt över det arbete kungen och kungafamiljen gör och hur de representerar dig som svensk i världen?

Okej...

Själv är jag en förespråkare av demokrati och hade hellre valt vem som skall representera mig. Jag anser att kungen är en sopa av stora mått, hans barn är i min värld inte mycket bättre.

Viktorias senaste i Helsingborg... Nä, oj, jag var visst i Helsingfors... är som hon själv säger "en klassiker" men fan vet om jag tycker det var så begåvat. Nu fnissar alla men jag undrar vad som sagts om Carl Bildt stått och gjort samma misstag?

Ja, jag är tom mycket stolt över vårt kungahus:)

Eftersom han är helt efterbliven och lever på mina skattepengar så kan han gott ha all skit dom kan gräfva fram om herrn.

Avskaffa skiten, han kan ju inte ens tala svenska :fakta

Tjaaaa........håller i princip med dig men man måste såklart sköta det på ett modernt, beprövat vis som dessutom är i linje med den rådande politiska majoritetens sedvanliga linje...dvs privatisera kungahuset - sälj ut hela skiten till högstbjudande !

Jag kände ett starkt "Och?" om det hela.
Seriöst. Och jag gillade hans kommentar på det hela.

Jag skiter fullkomligt i om han så har satt på halva Hollywood. Skulle inte vara helt överraskad om drottningen varit ute på vift lite med. Det är ju mer eller mindre en regel i längre förhållanden, och inom adeln i Europa kutym. >.<

han ska tydligen ha sexat med camilla henemark vilket skapar stora rubriker... i holland!??

http://www.telegraaf.nl/prive/8128057/__Seksbeluste_feestkoning_Gustaf__.html?p=25,1

:va

Läser du holländska? Lät Google översätta artikeln och bland kommentarerna parade man ihop Mitterand och Silvia. Lite komiskt när vi diskuterat de Franska presidenterna i otrohetsdebatten.

Holländarna verkar inte förfäras nämnvärt, precis som folk i allmänhet över kungens snedsteg. Vem fan bryr sig ärligt talat utom sensationsjournalisterna som har detta som levebröd.

Läser du holländska? Lät Google översätta artikeln och bland kommentarerna parade man ihop Mitterand och Silvia. Lite komiskt när vi diskuterat de Franska presidenterna i otrohetsdebatten.

Holländarna verkar inte förfäras nämnvärt, precis som folk i allmänhet över kungens snedsteg. Vem fan bryr sig ärligt talat utom sensationsjournalisterna som har detta som levebröd.

Samma personer som köper se & hör för att förfasas över hur någon annan lever sitt liv?
De själva lever ju fan inte.

Tror det mesta i boken stämmer. För ca. tio år sen försökte han få med mitt ex. på efterfest. Tyvärr gick knugens trista säkerhetsvakt emellan och avstyrde hela operationen.:huvet

Att bli bukis med kingen hade varit nått! Det hade jag lätt kunnat bjuda på! :D

Jag säljer kosmiskt örtsalt som gör att du blir allsmäktig. Köpa lite?

Han får helt enkelt göra en Mette-Maarit och säga "Allt är sant". End of story.!!
CIA lyckades para ihop Indonesiens president Sukarno (kan ha varit Suharto - har svårt att skilja dem åt) med två pangbrudar på ett hotellrum och filmade föreställningen.

När de sedan visade honom filmen och försökte pressa honom "vad skulle ditt folk säga om de fick se detta" blev svaret:

"Proud, very proud to see that they have a strong president"

Punkt, slut.

Han kallas ju inte kung för inget liksom, klart som fan att han ska kunna briljera blad strippor och ha stora fester i sina herrgårdar och sånt.
Varför är man annars kung?

Vilka också funnits på nätet nästan lika länge - kolla t.ex. Flashback:

https://www.flashback.org/t119407

Exakt, mycket information och skvaller har hamnat på Flashback under årens lopp. Gäller inte bara medlemmar ur kungafamiljen utan i princip vilken känd person som helst i landet som fått uppmärksamhet i media. Sverige är verkligen en liten ankdam.

Personligen skulle jag aldrig lämna ut någon jag känner offentligt även om det skulle vara en flyktigt bekant person. Förstår inte varför folk är så kåta på att lämna ut andra människor. Kanske för att de får stå i centrum. Deras lilla tid i rampljuset. Sjuk värld vi lever i.

Allmänintresse my ass vem kungen eventuellt hoppar i sängen med förutom drottningen.

Lite beklämmande att rört sig på klubbar som drivs av kriminella, men vem kan utgå det i dagens samhälle när var och varannan nattklubb indirekt ägs eller kontrolleras av organiserad kriminalitet. Knappast något man kan lasta kungen och hans vänner för egentligen. Det är så samhället ser ut idag och antagligen även för 20- 30 år sedan.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt