Den motvillige monarken

Finns det någon som på riktigt skulle känna sig upprörd över att kungen sexar runt?

Hoppas som fan på att kungen har sexat runt - vem vill att han ska vara en torris?

Inte så att jag är för otrohet, men fasen, sådana fester verkar ju hur grymma som helst och världen kommer alltid behöva mer sex :)

Keep up with the parties :yoparty

:D

Jag gillar honom bara mera efter detta. Det finns ju fan ingen shönare människa än knugen :yoparty

Tänkte samma sak, så skönt att se de ditresta hotellinkvarterade skvallertidningsmurvlarna få stå i skogen och lyssna på skönt disträ utläggningar om älgar, kottar, drevjakt och Kina ett par minuter, sedan går han bara därifrån. Bara för slöddret att ta sitt pick och pack och resa hem till Sthlm igen:D

Last edited:
Tänkte samma sak, så skönt att se de ditresta hotellinkvarterade skvallertidningsmurvlarna få stå och lyssna på skönt sövande förklaringar om älgar, kottar och drevjakt ett par minuter, sedan går han därifrån. Bara för slöddret att ta sitt pick och pack och resa hem till Sthlm igen:D

Precis :D

När jag läsert massa skvaller om hans festande blir jag bara glad och tänker att han är precis som oss, en adrenalinsinnad 14-åring i lyxförpackning :D

Tänkte samma sak, så skönt att se de ditresta hotellinkvarterade skvallertidningsmurvlarna få stå i skogen och lyssna på skönt disträ utläggningar om älgar, kottar, drevjakt och Kina ett par minuter, sedan går han bara därifrån. Bara för slöddret att ta sitt pick och pack och resa hem till Sthlm igen:D

Knugen 4 president! :tummenupp

Tror det mesta i boken stämmer. För ca. tio år sen försökte han få med mitt ex. på efterfest. Tyvärr gick knugens trista säkerhetsvakt emellan och avstyrde hela operationen.:huvet

Att bli bukis med kingen hade varit nått! Det hade jag lätt kunnat bjuda på! :D

Snopna stod säkert journalisterna kvar när kungen sa att vi vänder på bladet och ser framåt och vände på klacken.

Det förvånar mig att svenska folket är intresserade av den här bokens innehåll. I synnerhet om den bara återger de ryktena om kungen som redan florerat bland media under alla år.

Antar att det är fritt fram nu för journalister att börja dra fram lik ur garderoben på ledande makthavare inom politik och näringsliv från och med nu. Synd ingen hänger ut de granskande journalisternas privatliv så kan de se hur roligt det är. Beklämmande att sitta och lyssna på experternas och journalisternas motivation att det skulle vara ett allmänintresse att få ut dessa uppgifter i skrift. Det är pengar som styr inget annat. Bara för att han har sitt apanage från skattebetalarna innebär det inte att man ska skriva om vad som helst. Vill han vara otrogen och sköter det hyfsat snyggt är det hans ensak - ingen annans utom möjligtvis hans närmaste familj. Allmänintresse är det inte.

Tjejerna som var med på dessa fester var inga oskyldiga offer utan var säkert med på noterna. De gillade säkert uppmärksamheten och statusen det gav att få vara bland kungen och hans vänner. Tyvärr verkar det inte finnas särskilt gott om personer som tar med sig hemligheter i graven i syfte att behålla lite värdighet och integritet. Om kungen och hans vänner behandlat tjejerna illa är det en annan femma.

...och när fransmännen eventuellt läser boken kommer dom tycka att det var en ynklig kung som inte haft fler älskarinnor!

Svarade han så här? lite klantigt, boken verkar besvära han, och inte så lite heller.

"– Jag har faktiskt inte hela tiden att sitta och läsa böcker tyvärr, på dagarna som ni kanske gör, utan jag var faktiskt"

"Vi har vissa förpliktelser att uppfylla och vi har jobb nästan varje dag. "

snart dyker väl tjejerna upp som legat med han, som med Beckham, Tiger Woods mfl.

Last edited:
Ännu roligare om det får kungen att ställa upp och tala in den. Han kan ju få 50% av intäkterna så han har råd med ytterligare en Ferrari eller nått...
Vad menar du? Ska han behöva börja jobba för pengarna nu helt plötsligt? :va
Räcker det inte att vara född av rätt föräldrar, glida runt och jaga älg längre?

Inga stekta sparvar flyger in i hans mun, bara grodor som hoppar ut.

Asså, är stekta sparvar nå vidare värst egentligen? Är inte en sparv rätt liten? Hur många sparvar måste man äta för att bli mätt? Är det inte mest fjädrar och ben till på köpet?

Antagligen måste dom gå i terapi när dom för en gångs skull var utanför asfalterade områden :D Mycket snyggt gjort :tummenupp

Tjejerna som var med på dessa fester var inga oskyldiga offer utan var säkert med på noterna. De gillade säkert uppmärksamheten och statusen det gav att få vara bland kungen och hans vänner.
Kolla bara Gene Simmons, Lemmy Kilmister mfl (halvt) avdankade gubbar som det kryllar av snygga bimbos runt, fame and fortune :fakta

...och när fransmännen eventuellt läser boken kommer dom tycka att det var en ynklig kung som inte haft fler älskarinnor!
:hihi

Vad menar du? Ska han behöva börja jobba för pengarna nu helt plötsligt? :va
Räcker det inte att vara född av rätt föräldrar, glida runt och jaga älg längre?

Visst fick han rätt mycket skit för att det gick ok för företag han var involverad i? I media beskrevs företagen som "hans", men jag låter det vara öppet hur det ligger till med den saken. Vad man kan konstatera är att han förmodligen bara kan göra fel. Folk som vill hitta något att reta sig på kommer att lyckas, vad det än gäller, alltid och överallt.

Kanske bättre att låta honom ägna sig åt att tjäna pengar med viss justering av apanage t ex.

Vem vill vara knug? Jag ber att få reservera mig på den punkten.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt