Bjork3n
Medlem
Om nu cheyor skulle flockas runt en ER så är det nog för att de tycker det är en lagom moppeliknande sak som skulle passa och inte skrämma dem alltför mycket.
Och välkommen förresten!
Vad i helvete!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om nu cheyor skulle flockas runt en ER så är det nog för att de tycker det är en lagom moppeliknande sak som skulle passa och inte skrämma dem alltför mycket.
Och välkommen förresten!

Gäller inte detsamma R6![]()
Gäller inte detsamma R6
Välkommen hit![]()

Allt utom Yamaha är tjejhojar punkt.
När skall ni lära er![]()

Ja för vi alla vet att Yamaha är kärringhojar![]()
Allt utom Yamaha är tjejhojar punkt.
När skall ni lära er![]()

ApApApApAp!
Det är ju faktiskt enligt RoH bibeln så, att endast Kawasaki, oavsett modell, skall anses vara tjejhoj.
Ja, förutom LTD400 då, som anses vara sportKawwornas urfader.
Men efter denna utmärkta model, så har tyvärr märket sjunkit djupare och djupare i cheyhojsträsket.
Utmärkande för manliga Kawasakiförare, lär vara att de varje söndag drabbas av Kawasakisyndromet:
Ingen vet vad som orsakar syndromet men kännetecken är hög feber som varar mer än 6 dagar, utslag på kroppen och i munnen (smultrontunga), väldigt röda ögon (utan var) och klåda på händer och under fötter

Flåt
Givetvis, så skrev jag galet allt utom Y, S, H är tjejhojar
Har medvetet utelämnat allt som inte är Japanskt eftersom det inte är körmaskiner utan man bara köper sådana om man älskar oljebyten och annan service.. till hutlösa priser dessutom![]()

Flåt
Givetvis så skrev jag galet, allt utom Y, S, H är tjejhojar
Har medvetet utelämnat allt som inte är Japanskt eftersom det inte är körmaskiner utan man bara köper en sådan om man älskar oljebyten och annan service.. till hutlösa priser dessutom![]()
msn qoute:
Vbk säger:
Ja och sen gömmer du dig bakom trivialiteter som temp regn mm
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=234230
moahahahaha
riddick - peder säger:
Ha ha...
Ock så drömmer du i hemlighet om en 675:a
vbk säger:
Mmmmm
men har en fasad att tänka på.
Dryg dalmas
:d :d
MSN qoute:
VBK säger:
Moahahahaha
Riddick - Peder säger:
Ha ha...
ock så drömmer du i hemlighet om en 675:a
VBK säger:
Mmmmm
Men har en fasad att tänka på.
Dryg dalmas
![]()
![]()

Gäller inte detsamma R6
Välkommen hit![]()

Har kört många märken och vet att det finns bara ett som är något att ha, punkt!
Ta ut 750 bussen till knudan så får vi se vilken som är en cheyhoj![]()

Jag säger som Beshar sa till Peder, du är snabbare än mig bara för att du är mycket äldre. Så när jag är lika gammal som er så är jag förhoppningsvis lika snabbÄven om det är måååååååååååååånga år dit
![]()
Du bevisar gång på gång hur lite du faktisk vet om hojar.Flåt
Givetvis så skrev jag galet, allt utom Y, S, H är tjejhojar
Har medvetet utelämnat allt som inte är Japanskt eftersom det inte är körmaskiner utan man bara köper en sådan om man älskar oljebyten och annan service.. till hutlösa priser dessutom![]()

Den drömmen har han haft länge, jag fick torka bort hans dreggel från min hoj första gången han såg den och det har framkommit att VBK varit och testat Street Triplen.MSN qoute:
VBK säger:
Moahahahaha
Riddick - Peder säger:
Ha ha...
ock så drömmer du i hemlighet om en 675:a
VBK säger:
Mmmmm
Men har en fasad att tänka på.
Dryg dalmas
![]()
![]()
Bra kommentar men lite som att kasta spjut i radhus, hur var det nu med R6:ans högkvalitativa fjädringskomponenter?Om nu cheyor skulle flockas runt en ER så är det nog för att de tycker det är en lagom moppeliknande sak som skulle passa och inte skrämma dem alltför mycket.
Och välkommen förresten!

Men men kan väl inte förvänta sig mer av nån som kör 34 hk moppe.![]()

Ursäkta att en utböling lägger sig i (jag är trots allt en pryo-ROH:are, ibland), men jag måste lägga in en protest här!Du om någon borde väl veta att storleken inte har någon betydelse![]()

Ursäkta att en utböling lägger sig i (jag är trots allt en pryo-ROH:are, ibland), men jag måste lägga in en protest här!
Inte mot att maverickponken borde veta något om storlek, utan om påståendet att storleken inte har någon betydelse.
Själv har jag (nästan) bestämt mig för att inte joina engelska ponnyklubben och väljer en italiensk hingst på 1100 cc istället.
Jaja, jag kanske kommer vara i garaget mer än jag är ute och kör, men han har iaf potential!![]()

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem