Kan man köra med er?

Allt utom Yamaha är tjejhojar punkt.

När skall ni lära er:gnissla

ApApApApAp!
Det är ju faktiskt enligt RoH bibeln så, att endast Kawasaki, oavsett modell, skall anses vara tjejhoj. :fakta

Ja, förutom LTD400 då, som anses vara sportKawwornas urfader.
Men efter denna utmärkta modell, så har tyvärr märket sjunkit djupare och djupare i cheyhojsträsket.

Utmärkande för manliga Kawasakiförare, lär vara att de varje söndag drabbas av Kawasakisyndromet:

Ingen vet vad som orsakar syndromet men kännetecken är hög feber som varar mer än 6 dagar, utslag på kroppen och i munnen (smultrontunga), väldigt röda ögon (utan var) och klåda på händer och under fötter

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: VBK
ApApApApAp!
Det är ju faktiskt enligt RoH bibeln så, att endast Kawasaki, oavsett modell, skall anses vara tjejhoj. :fakta

Ja, förutom LTD400 då, som anses vara sportKawwornas urfader.
Men efter denna utmärkta model, så har tyvärr märket sjunkit djupare och djupare i cheyhojsträsket.

Utmärkande för manliga Kawasakiförare, lär vara att de varje söndag drabbas av Kawasakisyndromet:

Ingen vet vad som orsakar syndromet men kännetecken är hög feber som varar mer än 6 dagar, utslag på kroppen och i munnen (smultrontunga), väldigt röda ögon (utan var) och klåda på händer och under fötter

Flåt:död

Givetvis så skrev jag galet, allt utom Y, S, H är tjejhojar:tuttar

Har medvetet utelämnat allt som inte är Japanskt eftersom det inte är körmaskiner utan man bara köper en sådan om man älskar oljebyten och annan service.. till hutlösa priser dessutom:glömdet

Last edited:

Givetvis, så skrev jag galet allt utom Y, S, H är tjejhojar:tuttar

Har medvetet utelämnat allt som inte är Japanskt eftersom det inte är körmaskiner utan man bara köper sådana om man älskar oljebyten och annan service.. till hutlösa priser dessutom:glömdet

Hahaha :Bugar

Är det bara jag som längtar något sjukt efter lite vår o sommar? :död

Har medvetet utelämnat allt som inte är Japanskt eftersom det inte är körmaskiner utan man bara köper en sådan om man älskar oljebyten och annan service.. till hutlösa priser dessutom:glömdet

MSN qoute:

VBK säger:
Ja och sen gömmer du dig bakom trivialiteter som temp regn mm
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=234230
Moahahahaha
Riddick - Peder säger:
Ha ha...
ock så drömmer du i hemlighet om en 675:a
VBK säger:
Mmmmm
Men har en fasad att tänka på.
Dryg dalmas

:D :D

Last edited:
Har kört många märken och vet att det finns bara ett som är något att ha, punkt!

Ta ut 750 bussen till knudan så får vi se vilken som är en cheyhoj :arsele:arsele

Hur kan du säga att det är rätt märke du har när du springer och köper Suzuki grejor till den:FU

Jag säger som Beshar sa till Peder, du är snabbare än mig bara för att du är mycket äldre. Så när jag är lika gammal som er så är jag förhoppningsvis lika snabb:) Även om det är måååååååååååååånga år dit:krama

Jag säger som Beshar sa till Peder, du är snabbare än mig bara för att du är mycket äldre. Så när jag är lika gammal som er så är jag förhoppningsvis lika snabb:) Även om det är måååååååååååååånga år dit:krama

Äntligen börjar det bli lite ordning och reda här. Vi har konstaterat att Kawa är en Cheyhoj, OCH med ovanstående äntligen fått det klargjort: Krille är ÜberSuperAtomsnabb, och jag är SNABBAST AV ALLA, ja förutom Måffar då.

Autumn rules:D

Last edited:

Du bevisar gång på gång hur lite du faktisk vet om hojar. :7peta
Men men kan väl inte förvänta sig mer av nån som kör 34 hk moppe. :D
MSN qoute:

VBK säger:
Ja och sen gömmer du dig bakom trivialiteter som temp regn mm
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=234230
Moahahahaha
Riddick - Peder säger:
Ha ha...
ock så drömmer du i hemlighet om en 675:a
VBK säger:
Mmmmm
Men har en fasad att tänka på.
Dryg dalmas

:D :D
Den drömmen har han haft länge, jag fick torka bort hans dreggel från min hoj första gången han såg den och det har framkommit att VBK varit och testat Street Triplen.

Om nu cheyor skulle flockas runt en ER så är det nog för att de tycker det är en lagom moppeliknande sak som skulle passa och inte skrämma dem alltför mycket. :arsele

Och välkommen förresten!
Bra kommentar men lite som att kasta spjut i radhus, hur var det nu med R6:ans högkvalitativa fjädringskomponenter?

- Sebbe - "Jag vill ha den i race set up"
Detta innebar att vi fick skruva allt som fanns i botten annars förblev den touringinställd. :krama

Last edited:
Du om någon borde väl veta att storleken inte har någon betydelse:pannkyss
Ursäkta att en utböling lägger sig i (jag är trots allt en pryo-ROH:are, ibland), men jag måste lägga in en protest här! :mattias

Inte mot att maverickponken borde veta något om storlek, utan om påståendet att storleken inte har någon betydelse. :tuttar

Själv har jag (nästan) bestämt mig för att inte joina engelska ponnyklubben och väljer en italiensk hingst på 1100 cc istället. :yoparty

Jaja, jag kanske kommer vara i garaget mer än jag är ute och kör, men han har iaf potential! :D

Ursäkta att en utböling lägger sig i (jag är trots allt en pryo-ROH:are, ibland), men jag måste lägga in en protest här! :mattias

Inte mot att maverickponken borde veta något om storlek, utan om påståendet att storleken inte har någon betydelse. :tuttar

Själv har jag (nästan) bestämt mig för att inte joina engelska ponnyklubben och väljer en italiensk hingst på 1100 cc istället. :yoparty

Jaja, jag kanske kommer vara i garaget mer än jag är ute och kör, men han har iaf potential! :D

Det heter inte potential, det heter potens!

Aha, Yasha ska köpa Guzzi:banana

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back