Kan man köra med er?

Tråden mellan potens och impotens är ju hårfin. Speciellt när det gäller sånt där italienskt har jag förstått.

Det heter inte potential, det heter potens!

Aha, Yasha ska köpa Guzzi:banana
Det tror jag inte, hörde på omvägar att det var för jobbigt att sitta sådär sportigt framåtlutad (när man kommit upp i den åldern) så en mer upprätt körställning var attraktiv.
Misstänker att det finns en sån här på inköpslistan:
Ducati-Hypermotard-02.jpg

Jag visste det. Ducati ÄR en tjejhoj!!!!

:va:va:va:va:va
Nu tycker jag du inte ska vara sådan

Du må ha fler cc i din stora feta ponny

men när det kommer till krafterna/vriden mellan benen vinner min med flera hästlängder sug på den du :tuttar:tuttar:tuttar

så om det nu är en cheyhoy så är det en med mycket mellan benen :yoparty:yoparty

Det heter inte potential, det heter potens!

Aha, Yasha ska köpa Guzzi:banana
Hmm, den har nog både och, men inte f-n är det någon Guzzi. :krama

Tråden mellan potens och impotens är ju hårfin. Speciellt när det gäller sånt där italienskt har jag förstått.
Som tur är, är mekanisk impotens enkel att fixa. Det kostar bara lite pengar och tålamod. :banana

Det tror jag inte, hörde på omvägar att det var för jobbigt att sitta sådär sportigt framåtlutad (när man kommit upp i den åldern) så en mer upprätt körställning var attraktiv.
Misstänker att det finns en sån här på inköpslistan: bild på en Hypermutta
Unge man, du ska passa dig när det gäller val av ord. Aj vill spank jo for nothing!
maverick -> :arsele :whip <- Yasha

det ser ut som kag kommer att ha två muttor att leka med :D
Älskling, blir du så uppspelt att du glömmer bort hur man stavar? Det är till att ta för sig, ser jag... :rodnar

Jag visste det. Ducati ÄR en tjejhoj!!!!
I beg to differ! :mattias Det är en TANThoj!!! :crash

Vadå? Jag ÄR ju en tant! :va And aj vill tjöra skiten ur min hingst! Hojen alltså. Ergo TANTHOJ!

:tuttar

Du är vekligen inte någon TANT, Det är inte vad jag ser........................ :tuttar

jaha du tänker som så att det e hingsten..... trodde du redan hade en eller du vill ha dubbelt av det goda?? :D:krama

Du är vekligen inte någon TANT, Det är inte vad jag ser........................ :tuttar :D
Du, jag säger till om jag blir singel och blir sugen på smågodis. :tungan

:kiss

DasPB skrev:
jaha du tänker som så att det e hingsten..... trodde du redan hade en eller du vill ha dubbelt av det goda?? :D:krama
Du vet, den ena blir ju trött ibland... :rolleyes: Och så har vi ju just läst att det finns viss risk för impotens när det gäller den italienska hingsten. :skrämd

Ursäkta shejken, att din tråd har blivit hijackad. :Bugar

Just keep on going. Får ju sig en del fniss här ibland. Men alltså allvar nu här. Ducati hör hemma i en monter. Det är liksom mekanisk skönhet som inte riktigt vill funka lite som Ferrari fint att titta på men inget man vill köra med. ;)

Just keep on going. Får ju sig en del fniss här ibland. Men alltså allvar nu här. Ducati hör hemma i en monter. Det är liksom mekanisk skönhet som inte riktigt vill funka lite som Ferrari fint att titta på men inget man vill köra med. ;)
Alla ursäkter som gör att man får stå i depån och glassa och/eller hänga vid korvmojen välkomnas varmt. :rofl

Hah håller med , Har alltid sagt att ferrari är ett jävla mög ;P Överreklamerat så in i bomben!
Har man ducati så 'är man ju nojig av att något gått sönder hela tiden , skramlar ju mer en en Zundapp k50

Hah håller med , Har alltid sagt att ferrari är ett jävla mög ;P Överreklamerat så in i bomben!
Har man ducati så 'är man ju nojig av att något gått sönder hela tiden , skramlar ju mer en en Zundapp k50
Ja, man kan tro att nåt gått sönder men det har det inte. Tro behöver man inte göra när det gäller Kawasaki, man kan vara helt säker på att nåt gått sönder

... Har man ducati så 'är man ju nojig av att något gått sönder hela tiden , skramlar ju mer en en Zundapp k50
Det kallas för karaktär! :fakta Har man kört Husaberg (och KS50 på 80-talet) är inte klivet så stort till en skramlande Ducati. :)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back