manglan
Ny medlem
Inskrivningen är avklarad och med alla värden på bästa nivå! + att barnmorskan lugnade ner mig angående propprisken
Nu blir det nedräkning till 23:e maj 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Inskrivningen är avklarad och med alla värden på bästa nivå! + att barnmorskan lugnade ner mig angående proppriskenNu blir det nedräkning till 23:e maj
![]()
Inskrivningen är avklarad och med alla värden på bästa nivå! + att barnmorskan lugnade ner mig angående proppriskenNu blir det nedräkning till 23:e maj
![]()

Grattis.
Grattis grattis![]()
Tackar!
Tack!
Nu börjar det bli verkligt för min del också, hittills så har det varit gubben som har fått påminna mig om att jag (vi) är gravida och förklara att det är normalt att börja gråta för att osten luktar förjävlig![]()
Jag kommer köra halvtid from november på obestämd tid. Blir soft



V.21
Vi var idag på BVC för att snacka lite och kolla blodtryck samt lyssna på
bebbens hjärta...Fy fasen vad coolt o höra bebbens hjärtslag
Man blir alldeles till sig när man sitter där och nu går jag och smilar hela tiden![]()

Och tjejer, bara så ni vet så var själva grejen på BB inte alls så farlig som en del säger. Det var över på en liten stund och det kändes knappt alls.
Det jobbiga var väl avståndet till cafét och att man inte fick sno elrullstolarna de hade i entrén![]()
What he said
Bajsblöjorna får tjejen ta hand om men nu när jag är hemma och är pappaledig som det så fint heter, så är det knivigareJag säger åt ungen att hålla igen helt enkelt, men uppfostran av detta är inte helt i hamn ÄN.
![]()
V.21
Vi var idag på BVC för att snacka lite och kolla blodtryck samt lyssna på
bebbens hjärta...Fy fasen vad coolt o höra bebbens hjärtslag
Man blir alldeles till sig när man sitter där och nu går jag och smilar hela tiden![]()
Humörssvängningar?
Du är, för att citera en annan, verkligen skendräktig![]()
Till alla blivande pappor.
Håll er vid huvudändan av sängen när det är dax för födsel.
Kan man dra på dom en blöja för typ 60 kg så kan de ha samma blöja två dar i rad?

Till alla blivande pappor.
Håll er vid huvudändan av sängen när det är dax för födsel,merparten av alla förstföderskor spricker eller klipps.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |