Dax för en AW igen, fre 8/10

Jag tycker tjejerna får oförskämt mycket uppmärksamhet, jag får mest kräkkänslor när jag tänker på dem.

Ps. Om Kakan tar bort detta meddelande också så kommer jag pissa på hennes pelargoner Ds.

Allas våran Sanna
Vår kära galenpanna

När hon strör sina stålar
grabbarna i stoftet ålar

Pizzabagaren den gode
blir som vanligt utan arvode

Focking respect man :tummenupp:Bugar
Det sistnämnda stör mig som fan, vi måste ta taxa 4 nästa gång Sanna.

Last edited:
Last edited:
:4skrika Men Sanna sånt får man inte glömma :tungan:D

:va Men Pippi hur gick de då hitta du nån å ligga med eller vart de vår allas "svart tröja med Ligga?" på ;)
Han verkar lite villig :rolleyes:

Haha Drog ju från er vid 12 för att inte ens "Ligga? tröjkillen" var villig... Han va ju bara ute efter Sanna hela kvällen. Så jag drog till Fenix där jag hitta ett gäng Bikerboyzare som inte heller ville ligga... Så jag åkte hem till sambon och inte ens han ville... Men...

Tack för en riktigt rolig kväll!

Haha Drog ju från er vid 12 för att inte ens "Ligga? tröjkillen" var villig... Han va ju bara ute efter Sanna hela kvällen. Så jag drog till Fenix där jag hitta ett gäng Bikerboyzare som inte heller ville ligga... Så jag åkte hem till sambon och inte ens han ville... Men...

Det bästa med såna här kvällar är INTE när folk kommer i efterhand eller att man får höra på omvägar vad man har gjort....

Fan nu tycker jag ju synd om Sanna hon kan ju inte haft det lätt med den där "Ligga" galningen efter sig hela kvällen undra vad fan som hände där kvällen egenltigen... :va
Jag vet att jag sova hemma iaf.. Eller det var där jag vaknade om inte annat...

Är det nåt mer man borde veta så säg för fan inte det jag vill inte höra mer GOD NATT!!!!

Ps, vi har ju redan legat med varandra så många gånger får du aldrig nog.. Nymfoman eller? :va

Nä nu blir jag besviken... Sitter och läser vad som skrivits hittills och har bara kommit fram till en tråkig sanning... Ingen har fått ligga i samband med denna AW.

Detta måste förbättras! Vi behöver mer liknande initiativ som mnrider tar.
IMG_0066.jpg

Även från kvinnorna.

Så nästa gång... Då jävlar! :mad:

Last edited:
Säger vem då??
Bara för att du inte får ligga.. Sopa... :yoparty

Inlägget har inget med mig att göra..

Jag syftar på händelser där folk som man märkt tydligt att de fattat tycke för varandra under kvällen drar hem med varandra.. Eller gör det inne på muggen.. :tummenupp

Tyvärr så blir det svårt för folk som redan har någon form av partner att ta del i detta. (Och nej Jerker.. Fröken höger räknas inte som en partner)

Inlägget har inget med mig att göra..

Jag syftar på händelser där folk som man märkt tydligt att de fattat tycke för varandra under kvällen drar hem med varandra.. Eller gör det inne på muggen.. :tummenupp

Tyvärr så blir det svårt för folk som redan har någon form av partner att ta del i detta. (Och nej Jerker.. Fröken höger räknas inte som en partner)

Du gör mig orolig.. Pippi säger att jag var ute efter Sanna hela kvällen och jag mins att vi gick till tunnelbanan tillsammans...
Hoppas det inte är oss du menar bara...
Jag vet att jag vaknade hemma men minnet från det att vi gick mot tunnelbanan och att jag vaknade hemma är lite otyldigt...

Dock så tror jag Sanna vart lite less på mig (som de flesta andra) så det va nog inte oss du mena så jag kan nog andas ut trots allt... Jag har gjort bort mig tillräckligt som det är känns det som.. :D

(Och nej Jerker.. Fröken höger räknas inte som en partner)

Att översätta kontrakt en fredagkväll var antagligen ett nöje utöver det vanliga. Vem behöver brudar när man har sådana möjligheter.:)

´Om inte din fru är din högra hand, så får din högra hand vara din fru´ som det gamla ordspråket säger:tummenupp

Tyck synd om honom istället

:tummenupp Ja du 12 då var jag hemma nerbäddad i soffan och kolla film :D
Tror du ansågs för villig å då försvann nog tjusningen med att Ligga :gnissla:)

Nä nu blir jag besviken... Sitter och läser vad som skrivits hittills och har bara kommit fram till en tråkig sanning... Ingen har fått ligga i samband med denna AW.

Detta måste förbättras! Vi behöver mer liknande initiativ som mnrider tar.
IMG_0066.jpg

Även från kvinnorna.

Så nästa gång... Då jävlar! :mad:

Det kanske är dags att införskaffa flera kvinnor?! Så blir det liiite bättre odds. Jag menar, 2 på 35 är inget man tippar högt på. :gnissla

Det kanske är dags att införskaffa flera kvinnor?! Så blir det liiite bättre odds. Jag menar, 2 på 35 är inget man tippar högt på. :gnissla

Det kallas för gangbang och det är fullt normalt på SH fester, fast du kanske inte kommit upp i den sexuella mognaden än? :va
Du är hjärligt välkommen på nästa fest iaf så kan jag visa hur det ska gå till! :tummenupp

Det kallas för gangbang och det är fullt normalt på SH fester, fast du kanske inte kommit upp i den sexuella mognaden än? :va
Du är hjärligt välkommen på nästa fest iaf så kan jag visa hur det ska gå till! :tummenupp

Såja gubben.. Såja.. Lugn med de sexuella frustrationerna :såjaponken

Jo men PM:A Mad_skillz eller shadow, tror det gick ganska trögt för dem båda så där har du nog en chans plutti-ponken. :tuttar

Bara för att du är tjej och kan ta två samtidigt betyder inte det att jag kan det :jäs

Nä ligga vill jag just nu inte:mattias

stäng denna tråd.

ni är alla:
fula
äckliga
illaluktande
mutanter
mjällovers
fula

att pissabagarn dessutom har skrivit i denna tråd från valfri flyktingförläggning, är i sig en orsak för att stänga denna tråd. f.ö kan alla trådar som pissabagarn skrivit i stängas.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back