Tack för att du hänvisade till den, kom inte ihåg vad den hette!
MvH
Viktor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...ska läsa igenom ditt svar när jag kommer hem från golfbanan ikväll...
vikto000: ska läsa igenom ditt svar när jag kommer hem från golfbanan ikväll, men kul att du verkar ha lagt ner dig, uppskattas
En annan fråga till alla ni positiva, framgångsrika borgare härinne:
Vilket är ert borgliga favoritland?
Jag menar det land som haft borgligt styre under flera mandatperioder och lyckats bygga ett bra och välmående samhälle?![]()
Schweiz är mitt favoritland. Ingen misär, höga löner, låga skatter.
Hur gick det idag? Hittade du nåt jobb ute på golfbanan?
...du kanske vet något ledigt jobb...?
Visst! Denna tjänst innehåller endel logistik.
http://www.arbetsformedlingen.se/Fo...=12&ps=&sv.url=12.5c31f22411dd2c5931280001438
Men du ville väl inte flytta?
Seriöst så vet jag inte hur din CV ser ut och även om jag sett den så verkar du ha fel inställning för att jag skulle rekomendera dig till någon.
Jag menade mer om du visste något som är på g, där man kanske slipper konkurrera med 500 andra. Någon nyetablering eller liknande.
Lånar tråden lite, bara undrar hur man ska rösta om man jobbar 08.00-23.00 varje dag? Har haft en sjukskriven kollega så har fått köra dubbla pass de senaste månaderna. Men kommer inte ifrån arbetet på söndag heller som planerat, för en till kollega blev akutsjuk.
MvH Viktor
Lånar tråden lite, bara undrar hur man ska rösta om man jobbar 08.00-23.00 varje dag? Har haft en sjukskriven kollega så har fått köra dubbla pass de senaste månaderna. Men kommer inte ifrån arbetet på söndag heller som planerat, för en till kollega blev akutsjuk.
MvH Viktor
Ja, du tjänar ju förmodligen mer stålars om du jobbar mer? Vill du behålla något av de extra pengarna?
Vad fan tror du att din CV är till för? Hur ska någon kunna veta vad någon ska kunna rekomendera dig för jobb när du inte berättar vad du har för kompetens?
Öh! Jag vill ha jobb men säg först vad ni kan erbjuda så berättar jag därefter vad jag kan!![]()
Var inget om pengar utan mer en förklaring till varför jag inte har förtids röstat innan, står på min Blankett Mariagården i Nyköping men de har bara öppet mellan 09.00 till 18.00.
Du kan be en polare rösta åt dig.
Kolla här.
Du kanske får dra en vit lögn (typ magsjuk eller nått) men det är det värt tycker jag för demokratins skull
Men det går ju jävligt fort att rösta, du kanske kan smita iväg på lunchen, vad vet jag...?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |