Rejsrapport LMS KM2 100907 - livet på botten kan vara toppen. Eventuellt.

Seså kör nu mer, var duktig och du kan få åka med på min mockasin

Den silvriga och oranga mockasinen lät inte lika fräsigt, men den gick fort. Fortast, faktiskt. Jag tror att min höga ålder och knackiga fysik inte skulle tillåta mer än tre varv, max.

För övrigt har jag ett minne av att Mantorp skulle vara sjukt hal i regn. Var det inte Patrik Fredriksson som slog sig halvt fördärvad där senast? Jag vill inte slå mig!

Fan va jag vill ligga med dig :mattias

Du är en vinnare, estet och livskonstnär.

Nu börjar det likna nåt!

För övrigt var det kanon kul att du inte sålde hojen utan faktiskt körde race med den Mattias, även om jag kanske inte verka tycka mycke var kul just i tisdags.

Men när jag skojade om att lådan med silvertejp var din, då var det kul väl? Jag tyckte det i alla fall.

Last edited:
Nu börjar det likna nåt!

Men när jag skojade om att lådan med silvertejp var din, då var det kul väl? Jag tyckte det i alla fall.

Det tyckte jag också egentligen fast jag ville inte ha kul just då. Väldigt udda för att vara mig men ibland blir livet för mycket. Inte lätt för nån annan att veta och det går ju en del silver tejp så :tummenupp

Det tyckte jag också egentligen fast jag ville inte ha kul just då. Väldigt udda för att vara mig men ibland blir livet för mycket. Inte lätt för nån annan att veta och det går ju en del silver tejp så :tummenupp

Du glömde din hoj mot containern vid muggen. Gick den sönder, eller? Jag har inte hört nånting om vad som hände.

sådär

Bifogat

• mattias1024.jpg
    mattias1024.jpg
    93.1 KB · Visningar: 96
Last edited:
Gör det efter Mantorp Mattias, jag tycker din look är helrätt, by the way, jag kan sponsra med en flaska Loctite :D

Stressa inte Mattias in i Loctitens fortrollade varld nu! Han har ju bara tappat samma javla skruv till bakkapan sjutton ganger an sa lange. Och fotpinnar finns en hel lada av, sa det ar lugnt :tummenupp

Han HAAAAAR sån beslutsångest när det gäller Mantorp så det är roligt på riktigt.

Han vill så gärna egentligen. Muhgahahahahaha!

Du glömde din hoj mot containern vid muggen. Gick den sönder, eller? Jag har inte hört nånting om vad som hände.

Japp växellådan ville inte var med efter varv 6-7 nåt på KVALET. Så krävs ju inget geni för att lista ut att racet skulle gå som det gick. :brinnerup

Har dock hittat felet så överväger Mantorp :näsblod

Såg och hörde att du hade problem med lådan, tråkigt.
kommer lite kort här strax.

så där

kunde inte låta bli att ta det sista, du va mäkta sur då, bättre nu?

Bifogat

• zenit.jpg
    zenit.jpg
    228.8 KB · Visningar: 88
så där

kunde inte låta bli att ta det sista, du va mäkta sur då, bättre nu?

Haha tack, alltid kul med bilder. Ganska mycke bättre nu och i vanlig ordning var det min egen tabbe. Fast nu har jag nog misslyckats med allt så den bör bli hel på rätt sätt denna gången.
:)

Fast tillbaka till Mattias, jag läste precis namnen på de anmälda till Mantorp och ditt namn saknades, what gives?

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...