Vad fick dig att le idag?

Startade upp gammelviffern idag efter att ha kapellat den i början av juni. Lite tjurig var den, men den startade efter några försök ändå!

:banana

Körde inte slut på batteriet alltså under startförsöken. Viffermotorerna med förgasare går så mycket mjukare än de med insprutning. Kommer nog aldrig över det... :D

Bålgetingen som plockade en trollslända mid-air, gick en submission-match med densamma på taket och sedan gjorde tre lunchlådor av stackaren.

Nyvunnen respekt för de svart-gula banditerna, jag som trodde att det var trollsländorna som var mördarmaskiner. :)

Tyckte lite synd om stackaren som hade vält med sin Lastbil på Bulten idag när han skulle svänga upp mot Tullinge. Men jag kunde inte hjälpa ett småle lite när jag såg att han stod brevid och såg väldigt butter med armarna i kors.

Polarens översättning av sprängskiss till nuclearpee fick fan mig att garva idag.. Och det är inte lätt att garva när man sitter på jobb med en massa folk runt omkring som då bara glor och tycker man är helt väck.. :D

Polarens översättning av sprängskiss till nuclearpee fick fan mig att garva idag.. Och det är inte lätt att garva när man sitter på jobb med en massa folk runt omkring som då bara glor och tycker man är helt väck.. :D

Ursäkta en oinsatt: Vad är nuclearpee? Atompiss?!

Höhö, det var en riktigt dålig översättning. Ungefär som : The Colonel had a man hanging for deserting - översatt till : Kaptenen lät hänga en man till desserten....:näsblod

Höhö, det var en riktigt dålig översättning. Ungefär som : The Colonel had a man hanging for deserting - översatt till : Kaptenen lät hänga en man till desserten....:näsblod

Det måste vara taget från Discovery?

Samma tjej (för det måste vara en tjej) som får översätta alla tekniska program som inte intresserar henne det minsta...

Back