Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

jag , Q-ster , opello och richi rich ska ut o ta en sjysst runda idag ngn annan som är på..vi hade tänkt oss starta runt 16 tiden nånstans i partille

Nån som är sugen att åka en sväng vid 18:30 - 19:00?
Kollar tråden om en stund annars ring 0739-377 222

Jonas

Jag är oxå på! Bestämde med Jon as att vi samlas 19 vid delsjömotet. Uppför kallebäcksbacken. Ses där :D

Jag såg er! färst i delsjön sen landvetter...:D

ok, men du hängde inte med? Vi såg inte dig. Vi körde Härskogen sen. Där var det blåskontroll som resulterade i ombesiktning för mig :mad:
Mkt trevliga poliser dock som verkligen letade efter allt! Dom tyckte jag hade en kort bromssträcka med tanke på hastigheten i kurvan :krama

ok, men du hängde inte med? Vi såg inte dig. Vi körde Härskogen sen. Där var det blåskontroll som resulterade i ombesiktning för mig :mad:
Mkt trevliga poliser dock som verkligen letade efter allt! Dom tyckte jag hade en kort bromssträcka med tanke på hastigheten i kurvan :krama

Jag hade väldigt bråttom hem till landvetter så såg bara helvetica när jag susa förbi i kallebäck... fan vad segt med ombesiktning :(

Har planer att åka till Anderstorp och kolla på Roadracing SM. Har tänkt att dra 9 :30 från OKQ8 kållered på kurviga småvågar och vara i Anderstorp c:a 11:30.

ska nog ut en sväng om några timmar för lite sporthojsåka om nån e sugen :)

PMa telnr så slår jag en pling när dte är dags, skulle tippa 13-14tiden typ :tummenupp

vakna nu så kanske rullar en sväng vid fyra fem tiden :)
nån som ska me??

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...