Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Jag är sugen på att ut och köra i kväll nånstans vid 19.30. Fler som är sugna? Norrut låter finfint!

Last edited:
är det någon som är sugen på att köra en längre bit med en övernattning eller så?

Jag är i Västervik och ställer ut fantasy fireblade tills på söndag om någon vill kolla in! Finns camping plats så det räcker till fler tusen till! Stora band som takida, rydel and Quick med fler på scen under helgen! Jag och tjejen kom upp idag och det ser väldigt lovande ut! Hör av er om jag skall kolla något... Googla mc dagarna / Västervik annars!

MVH
q-ster

Jag är i Västervik och ställer ut fantasy fireblade tills på söndag om någon vill kolla in! Finns camping plats så det räcker till fler tusen till! Stora band som takida, rydel and Quick med fler på scen under helgen! Jag och tjejen kom upp idag och det ser väldigt lovande ut! Hör av er om jag skall kolla något... Googla mc dagarna / Västervik annars!

MVH
q-ster

gött..! hoppas ni får det gött !:yoparty

Tja på er! Hänger ju mest i Motardtråden men vill bara tipsa om att det är fetingkörning på lördag kl 14 (GP) och ALLA hojar är välkomna. Hittills har vi ett tjugotal motarder men det hade vart grymt kul om vi får dit lite plastraketer och nakenslädar oxå så vi får ett fett gäng till filmning och visar landet var Göteborg ligger på kartan :tummenupp

Ett visst samarbete med Monster kan ju innebära att man inte behöver gå törstig heller.... :D

Bara att skriva upp er på listan här:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=229739

Självklart är alla välkomna till festen efteråt på Sticky, vi räknar med ett cirka 100-tal hojfantaster. Billig bärs, bra folk och hojfilmer i bakgrunden utlovas. Givetvis kostar det nada att gå in kl 21. Anmäl er här:
http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=134087056626388&ref=ts
:yoparty

Glöm det... Konsulterade just Yr.no igen... :huvet

va fan det e ju torrt nu:D

ingen som ska ta en sväng idag kollade yr.no + alla andra väder på nätet ska inte regna idag alls längre..

ja e sugen nån mer???

alla kan väl inte va bakfulla:tuttar

Last edited:
ok ska vi säga 1700 gp??

mitt nummer om det e nått 0760-500663

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back