Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Jag kollade på SMHI nu och det ser ut som att det skal bli fint vädrer på EM i morgon.![]()
Jag är på en tur imrogon eftermiddag, om vädret är ok. Länge sen jag var ute och körde nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kollade på SMHI nu och det ser ut som att det skal bli fint vädrer på EM i morgon.![]()
Är det någon som är nykter nog att köra hoj idag vid 12??
Var sammlas man nu när GP är upptagen?Jag kan nog va ute vid 12 tiden men jag hänger på en liten stund bara
Vi kan köra då medkan inte vi ta d på eftermiddagen istället?
Vi kan köra då medSmsa när ni nyktrat till! 0735-429 788
Ne, här ska inte ut och lekas mer i regnet! Nu blir det gymmet iställetDet kan du nog glömma![]()
Hann du hem hyfsat torrskodd?Ne, här ska inte ut och lekas mer i regnet! Nu blir det gymmet istället![]()
Vad tror panelen? Blir det Mc eller skall vi ta vattenscootern istället?
Var tog ni vägen stod å vänta på er vid trafikljuset ,var ju snustorr när jag kom fram hade jag inte väntan in på er så hade jag inte blivit blöt
Vi trodde att du smitit hem medan du fortfarande va torr, så vi sökte skydd på statoil innan rödljusen.Var tog ni vägen stod å vänta på er vid trafikljuset ,var ju snustorr när jag kom fram hade jag inte väntan in på er så hade jag inte blivit blöt
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |
![]() |
Vilken otrolig comeback!
Spanjoren Marc Marquez full... |