rookie
www.mixpix.se
Tackar, vad jag tror utifrån det du skrev
1, japp
2, ingen aning, går sånt att ställa in?
3, kanske, är som det är.
4, japp, iom att jag hoppar kryckor så fick jag hitta på en del konstig lösningar, panoreringarna blev lite vingliga.
5, japp.
6, i suck
utvalda bilder från kullen:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=229618
Är det USM motor på objektivet? Annars hinner kanske autofokusen inte med bara?
Kollade bilderna i tråden, svårt att se på små bilder men visst såg en hel del skarpa ut där?


