Tråden för de nattaktiva!

Märks vilken trafikvana vissa i denna tråd har :D

Varför ens vilja köra utan ljus?

Det är fan skönt att vara ute och åka så här dags. Inga bilar som fjantar runt, alla rödljus slår om när man kommer farande, inga snutar som smyger i buskarna och inga jobbiga 240-raggare som vill rejsa hela tiden. Sweet! :yoparty

Nu ska jag ge mig ut i mörkret ett tag.
6 extraljus kommer va tända så mkt det går.

Det är fan skönt att vara ute och åka så här dags. Inga bilar som fjantar runt, alla rödljus slår om när man kommer farande, inga snutar som smyger i buskarna och inga jobbiga 240-raggare som vill rejsa hela tiden. Sweet! :yoparty

Ja, men så här är det även i dagsljus på grusvägarna. Du har valt fel hoj helt enkelt :tummenupp (iofs har inte sett några trafikljus på grusvägarna än).

Allt som är roligt med att åka gata är ju borta då ju.
Inga bilar att åka slalom emellan, inga rödljus att stanna vid i dra iväg så fort man kan, inga snutar som ger lite hjärtdunk o inga jobbiga 240-raggare att åka ifrån.. :D

Allt som är roligt med att åka gata är ju borta då ju.
Inga bilar att åka slalom emellan, inga rödljus att stanna vid i dra iväg så fort man kan, inga snutar som ger lite hjärtdunk o inga jobbiga 240-raggare att åka ifrån.. :D

men det är lugnt och skönt :tummenupp

Va det ingen som lyssna på va jag sa utan bara nekat? Man får köra under dagsljus utan dimljus och halvljus om man har varsellampor tända!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Varselljus

Nyheter
Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...