Bandagar 2010

Medel/lugn blir det, första gången på storbana för min del! Själv då? Jag tippar på snabb :tungan

Referenserna för dig kommer att ändras när du inser vad ända in i h-e vad folk kör:skrämd köra på gatan är som "drivning miss Daisy" i jämförelse, Gröndal var en lekstuga jämförelsevis..vill inte skrämma upp dig, men dras inte med i något obekvämt tempo för dig, det är lätt hänt, man skall köra i ett tempo där det känns bekvämt:)Men ha det så kul, det finns andra saker att jobba o träna på storbana, hoppas det finns möjligheter för dig att få någon form av feedback.:)

...det är sådär bra att ge sig ut på bana utan tips och trix, försök ligga på de föråkare/instruktörer som finns, plåga gärna oss som åkt lite förut med.

Gör man fel tullar man som f*n på marginalerna, och det kan fort gå på tok. :)

/J - skall dit med, medel vill jag minnas.

Trevligt! Sen skulle även Jerry, Far och son Almgren med har jag för mig? :tungan

Uppdaterade förstasidan..
Sen behöver du inte tro på det dom skriver att det går utav helv i lugn medel grupp tror du kommer vara bland dom snabbare i denna grupp och det är ju bra då kan man sänka tempot och träna på de man vill utan att köra ifatt så många "många frivarv"

Referenserna för dig kommer att ändras när du inser vad ända in i h-e vad folk kör:skrämd köra på gatan är som "drivning miss Daisy" i jämförelse, Gröndal var en lekstuga jämförelsevis..vill inte skrämma upp dig, men dras inte med i något obekvämt tempo för dig, det är lätt hänt, man skall köra i ett tempo där det känns bekvämt:)Men ha det så kul, det finns andra saker att jobba o träna på storbana, hoppas det finns möjligheter för dig att få någon form av feedback.:)

Det är långt tills jag blir uppskrämd, ser fram emot att våga lita mer på hojen.. Nedlägg och sådana saker! Jerry dina öron kommer blöda av alla mina frågor! :D

Det är långt tills jag blir uppskrämd, ser fram emot att våga lita mer på hojen.. Nedlägg och sådana saker! Jerry dina öron kommer blöda av alla mina frågor! :D

Ett tips du kan ha med hela dagen, blicke långt långt fram! Med en ökning av farten så sänkt automatiskt blicken, träna att hålla blicken långt fram fartkänslan blir mindre då, lättare att åka fortare:)

Ett tips du kan ha med hela dagen, blicke långt långt fram! Med en ökning av farten så sänkt automatiskt blicken, träna att hålla blicken långt fram fartkänslan blir mindre då, lättare att åka fortare:)

Det ska jag tänka på!! :) Tack för tipsen!

...det är sådär bra att ge sig ut på bana utan tips och trix, försök ligga på de föråkare/instruktörer som finns, plåga gärna oss som åkt lite förut med.

Gör man fel tullar man som f*n på marginalerna, och det kan fort gå på tok. :)

/J - skall dit med, medel vill jag minnas.

Vafan, de ä ju ba o hålla stumt fram till första böj :D

har bokat mig och en kompis 19-20juli midlanda med banåkning.nu var nice price 1200kr för 2 dagar :tuttar får hoppas banan är ok :)

Säljer min plats till gelleråsen den 15:e (nu på torsdag)!!

Skoj värre grabbar! :) Tror Monobike och Vildsvin kan ha fått lite mersmak?

Värmen tog ut sin rätt på mig idag, orkade precis hålla mig någorlunda fokuserad lagom till soppan tog slut efter en 11 mil på banan, sedan tog badsuget över. :hihi

Bad efter banåka borde vara obligatoriskt. :fakta

Värmen tog ut sin rätt på mig idag, orkade precis hålla mig någorlunda fokuserad lagom till soppan tog slut efter en 11 mil på banan, sedan tog badsuget över. :hihi

What he said! :fakta :tummenupp

Vid 19,3 mil gick min reserv igång på sista passet på dagen:-) Snål Retta vettu:krama:)

Back