Bandagar 2010

Fyller väl på med några

20100506 Mantorp, Michelin Track Day
20100509 Gelleråsen, Instruktörsdag
20100512 Mantorp , Dunlop
20100513-14 Mantorp, Zenergyracing

Jodå några så här i början på säsongen så man håller sig allert.

Fyller väl på med några

20100506 Mantorp, Michelin Track Day
20100509 Gelleråsen, Instruktörsdag
20100512 Mantorp , Dunlop
20100513-14 Mantorp, Zenergyracing

Jodå några så här i början på säsongen så man håller sig allert.

Hur bär man sig egentligen åt för att bli inbjuden till däcktestar dagar?

Kommer du verkligen orka köra sådär många gånger på kort tid? Är det inte lika bra att jag avlastar dig lite och tar över några av dagarna... :D

Hur bär man sig egentligen åt för att bli inbjuden till däcktestar dagar?

Kommer du verkligen orka köra sådär många gånger på kort tid? Är det inte lika bra att jag avlastar dig lite och tar över några av dagarna... :D

Man känner rätt folk. :)

Du kan ju alltid få följa med som paraplyflicka. :D

Mantorp 2 MAJ

Hej!

Har en plats över i bussen gällande körningen i Mantorp 2 maj.
Åker tidigt på söndag morgon.

R-Sickan

Hej!

Har en plats över i bussen gällande körningen i Mantorp 2 maj.
Åker tidigt på söndag morgon.

R-Sickan

Jag hade gärna knölat in mig där bak i bussen. Men jag tror faktiskt att det blir smidigare om jag tar skrotet på släp. Så slipper du dessutom göra ett uppehåll i E-tuna. Men vi ses där på plats.

SHK bokat 12/6 - Gelleråsen, kör steg 3 snabb, tar rygg på Trixarn.
Rotor vet jag med är klar, några fler hugade, finns platser kvar! :)

SHK bokat 12/6 - Gelleråsen, kör steg 3 snabb, tar rygg på Trixarn.
Rotor vet jag med är klar, några fler hugade, finns platser kvar! :)

Dags att börja planera boende för detta event... Har en granne som är med också. Är det fler som är med?

Det är så sorgligt att allt krockar i planeringen! 12/6 är jag antagligen nere i varburg för annat skoj dock men det skulle vart perfekt med steg 3 snabb!

Jag sa åt Jien jag skulle fundra på detta..men då man är själv med hundarna denna vecka och just denna dag är sämsta möjliga på hela den tiden jag är själv..:huvet Fick säga nej även till Gabor 2 och Varburg:huvet:huvet

Dags att börja planera boende för detta event... Har en granne som är med också. Är det fler som är med?

Jag trailar ned donnan på morgonen, och tar med badkläder, är det väder så blir det nog ett dopp ute vid Lunedets camping efter körningen.

Blir kul att komma ut på bana igen. :)

Jag trailar ned donnan på morgonen, och tar med badkläder, är det väder så blir det nog ett dopp ute vid Lunedets camping efter körningen.

Blir kul att komma ut på bana igen. :)

Jag ringde Pohlman för att beställa schysst väder till den tolfte men då sa det att någon med initialerna G.A. hade beställt pisseregn över Gelleråsen hela dagen... :va

Vore kul att haka på och köra med er. Hur är det med grupperna på smc-körning? Kan man gå in i snabb grupp på steg 1?

Vore kul att haka på och köra med er. Hur är det med grupperna på smc-körning? Kan man gå in i snabb grupp på steg 1?

Kan inte se nått hinder :)
Grupperna är ju mer för att alla ska kunna köra och öva stegen i sitt eget tempo vissa snabba andra långsamma..

Jag sa åt Jien jag skulle fundra på detta..men då man är själv med hundarna denna vecka och just denna dag är sämsta möjliga på hela den tiden jag är själv..:huvet Fick säga nej även till Gabor 2 och Varburg:huvet:huvet

Lös det på nått vis :)

Jag ska anmäla mig imorgon 12/6 medel hade jag tänkt vilken grupp är ni andra anmälda?

Jag sover gärna över dagen innan..
Finns fina billiga stugor ganska närma banan vid en modellflygsklubb stugorna var dock ganska varma tyvärr.

Last edited:
Ja, du vill förståss helst bo här men det blir lite långt att åka från Riddarhyttan och ner! :D

Funderar på Lunedets fast det är jäääkligt soft att bo på banan så jag börjar med att kolla där!

Ang. Grupp så är jag egentligen anmäld i långsam. Ninjan går inte så fort vet ni! :D Det är elaka arne (Nej, Jerry hette han ju) som tvingar mig att köra fortare än jag vågar... :gråta:hihi
Det går att ändra grupp på plats. Medel eller snabb lär vi väl landa i.

Last edited:
En fyrabäddars stuga är nu bokad inne på banan. Då vi än så länge bara är tre (Jag, Jien och grannen) så öppnar det upp för ännu en person i stugan om någon är intresserad. Pris 600:- att splitta på.

Gotland Ring vecka 23

Är det verkligen INGEN mer härifrån som ska till Gotland i nästa vecka och köra på Ringen?!?!

Jag har ju beställt kanonväder så det kommer bli sjukt mycket åka. Nu får ni ta ert förnuft till fånga och anmäla er. Jag vill ha ju ha nån Remsa att tampas med.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=214411

En fyrabäddars stuga är nu bokad inne på banan. Då vi än så länge bara är tre (Jag, Jien och grannen) så öppnar det upp för ännu en person i stugan om någon är intresserad. Pris 600:- att splitta på.

Är riiiiiiiiktigt sugen på att haka på. Hade planer att åka till linköping på fredagen men åker hellre till åsen på lördag. Måste bara fixa med jobbet innan men det är nog inga problem
När, var, hur åker ni.

Är riiiiiiiiktigt sugen på att haka på. Hade planer att åka till linköping på fredagen men åker hellre till åsen på lördag. Måste bara fixa med jobbet innan men det är nog inga problem
När, var, hur åker ni.

Klart du ska haka på! Bra fråga gällande avresa. Det är väl inte bestämt än men personligen ligger min röst på avfärd vid 18-tiden från Västerås så att vi hinner ner och handla lite frukost. Jag hojjar nog ner om inte grannen helt magiskt skulle kasta upp en hojbuss med plats för två plastraketer.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025