Bandagar 2010

Åker till g-åsen idag tis.och hoppas få plats på körningen på onsd.
Sedan vidare till Svista tord.för smc körning för aktiva inom SMC.:tummenupp

Körde med Bikeweek på G-åsen i grupp 2 på onsdagen vilket jävla kaos!!
Vi var ca 50 hojar på banan samtidigt! Blev ju som ett mälaren runt fast på bana. Ett anaki utan dess like. Första och sista gången jag kör med på ett Bikeweek :gnissla

Körde med Bikeweek på G-åsen i grupp 2 på onsdagen vilket jävla kaos!!
Vi var ca 50 hojar på banan samtidigt! Blev ju som ett mälaren runt fast på bana. Ett anaki utan dess like. Första och sista gången jag kör med på ett Bikeweek :gnissla

Min sammanfattning med.

Den enda räddningen jag och Monobike hade var att vi gick upp till snabbaste gruppen efter lunchen, annars hade jag packat och åkt hem (alternativt brukat otrevligt språk åt diverse ålbeten). :D

Betydligt raskare än vad man är van med i snabb grupp, men folket i den gruppen kunde i alla fall bete sig på banan.

Du lär ju haka med till Sviestad den 21:a nu - det kommer bli den bästa körningen hittills i år, få deltagare, och seriösa pojkar som håller i't (Gamma vet jag skall dit och vara destruktör). :)

/J

Nån som ska till Gelleråsen 7+8/8 och åka. Delar mer är gärna på soppakostnaderna mm mm om det är nån som har plats på ett släp. Börja bli duktigt less på att harva fram å tebaka med hojjen på E18.

vill boka men jag har inte fått skattepengar än :grrr

Nytt försök vilka mer än Rapp var intresserad att åka till Gelleråsen 19-20/8? Tors-fre anmälningsavgift 2200kr med banåkning.nu
Skulle vara nice att hyra stuga isåfall.
400kr/dygn 4bädd närma banan "modellflygklubben"
eller 600kr/dygn vid banan

Man kan vänta ganska kort innan så man ser att vädret blir bra då det inte har vart nån stor åtgång på platserna än iaf.

Nytt försök vilka mer än Rapp var intresserad att åka till Gelleråsen 19-20/8? Tors-fre anmälningsavgift 2200kr med banåkning.nu

Man kan vänta ganska kort innan så man ser att vädret blir bra då det inte har vart nån stor åtgång på platserna än iaf.

Som sagt så är jag toksugen! Hojen måste dock ihop först plus att jag måste kolla om jag kan få ta ledigt från jobbet då :gnissla

Klart som f*n att man è sugen :tummenupp, beror bara på om man lyckas få tag i nån som har släp och man kan åka med...........

Klart som f*n att man è sugen :tummenupp, beror bara på om man lyckas få tag i nån som har släp och man kan åka med...........

är ju så nära så det är bara hojja ner varje dag jag tittar på vädret för dessa datum så blir det bättre kommer förmodligen att anmäla mig på sönd eller måndag..

Kinnekulle på söndag med racingworld/trackworld
nån som kört med dom förut? highsjapparall?

Det är bra skit... kör så det ryker!

Är ju liksom ingen raketforskning att styra upp en fungerande bandag, sen om det blir highchappirull lr inte beror ju på vilka detagare som är med och kör.

Kan man köra i snabba gruppen så är det alltid ett plus, där vet 99,9% hur man beter sig på en bana.

• Gilla
Reaktioner: SGM
Det är bra skit... kör så det ryker!

Är ju liksom ingen raketforskning att styra upp en fungerande bandag, sen om det blir highchappirull lr inte beror ju på vilka detagare som är med och kör.

Kan man köra i snabba gruppen så är det alltid ett plus, där vet 99,9% hur man beter sig på en bana.

Stämmer gott:tummenupp det är bättre att bli omkörd av ett gäng, än att komma ifatt en kö där ingen kör om, så kommer det någon "rookie" o gör "rookigrejjor" som inte rockar på banan..förra året en bandag där så klotades det hejvilt o friskt i lugna gruppen..man måste lära sig krypa innan man går:fakta

Stämmer gott:tummenupp det är bättre att bli omkörd av ett gäng, än att komma ifatt en kö där ingen kör om, så kommer det någon "rookie" o gör "rookigrejjor" som inte rockar på banan..förra året en bandag där så klotades det hejvilt o friskt i lugna gruppen..man måste lära sig krypa innan man går:fakta

Uja...se mitt och Martins äventyr på Bike Week...helvete vad folk kan göra dumma saker när de inte förstår bättre, snabb grupp var betydligt lugnare än lugn. :hihi

funderar på långsamma gruppen :tungan
det var 11platser kvar i den, vilket borde bli typ 10pers i gruppen,
tar pål-position, får banan för mig själv ca 2.5varv, kör om ett par tjommar får banan själv igen.
menmen får se hure blir :tummenupp

Back